bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶
تست فنی ۳۰ نقطه از خطوط گازرسانی استان بوشهر به‌منظور ارزیابی کیفی و حصول اطمینان از رعایت استانداردها انجام شد.
رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر با بیان این مطلب افزود: این تست‌ها شامل تست‌های هیدرو استاتیک و نیوماتیک بوده که با هدف ارزیابی کیفی و حصول اطمینان از رعایت استانداردها و اصول لازم در اجرای خطوط گازرسانی انجام شده است.
فرشید بشیری در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای تست‌های هیدور استاتیک و نیوماتیک تاکید کرد: سال گذشته نیز این تست‌ها در بسیاری از خطوط گازرسانی استان اجرا و انجام آنها به‌طور مستمر در آینده نیز ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، کلیه ایستگاه‌های گاز استان نیز با دقت مورد بررسی و نشت‌یابی قرار می‌گیرند تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری شود.
وی در بخش دیگری از توضیحات خود به اهمیت اجرای استانداردها در پروژه‌های جاری شرکت اشاره و بیان کرد: بررسی و ارزیابی کیفیت و نیز رعایت استانداردهای لازم در پروژه‌های گازرسانی استان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است که این مهم با جدیت و اهتمام کارشناسان بازرسی فنی این شرکت انجام می‌شود.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر در همین رابطه به بازرسی سرزده از پروژه‌های در دست اجرا با هدف بررسی میزان و نحوه اجرای استانداردهای لازم اشاره کرد و افزود‌: از ابتدای امسال تا کنون در ۹۷ مورد‌، اقدام به بازرسی سرزده از پروژه‌ها‌، اقلام و ایستگاه‌ها نموده و ضمن بررسی دقیق وضعیت موجود، نواقص و مشکلات را برطرف کرده‌ایم تا بدین ترتیب ضمن ارتقای ضریب ایمنی پروژه ها، در راستای حفظ سرمایه ملی و ارتقای محیط زیست گام برداریم.
وی همچنین با اشاره به کنترل کیفیت اقلام مورد استفاده در پروژه‌ها و طرح‌های گازرسانی استان بیان داشت: بازرسی و کنترل کیفیت اقلام مورد استفاده در پروژه‌های جاری و دقت در اجرای آنها مطابق با دستورالعمل شرکت ملی گاز و همچنین بازرسی در زمان بهره‌برداری خطوط گازرسانی جهت کاهش خسارات احتمالی با دقت بالا اجرا می‌شود که برای مثال می‌توان به ۷۶ مورد بازرسی از اقلام مورد استفاده در پروژه‌های جاری شرکت طی ماه‌های اخیر اشاره کرد.
رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان بوشهر در خاتمه به نشت‌یابی از خطوط گازرسانی اشاره و افزود: طی سال جاری بیش از هشت هزار و 100 کیلومتر از خطوط گاز استان نشت‌یابی شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: