bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر گفت: ابتدا ضایعه درگذشت هموطنانمان را در استان کرمانشاه تسلیت می‌گویم و خود را شریک غم مردم کشورم می‌دانم.
 سرمربی ایرانجوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: با وجود غیبت شش بازیکن اصلی تیم در این بازی حساس، خوشبختانه به لطف خدا به تکامل تیمی رسیده‌ایم و پیش از آغاز بازی به دنبال سه امتیاز بودیم. همین که باعث خوشحالی هواداران خونگرم خودمان شده ایم خبر خوبی است و خدا را شاکرم.

دلگرم پیرامون داوری بازی ادامه داد: شخصا کمتر در مورد داوری حرفی می‌زنم اما فکر میکنم همان ابتدای بازی می توانست یک پنالتی به سود ما اعلام کند. با این وجود در ادامه بازی داوری مشکلی خاصی نداشت.

سرمربی ایرانجوان در مورد ادامه راه تیمش برای آینده تصرح کرد: واقعیت این است باشگاه ما یک باشگاه مردمی است که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. انتظار ما این است مدیریت باشگاه و همه مسوولان استان برای رفع مشکلات ایرانجوان تلاش کنند. این روند آینده تیم ما را مبهم خواهد کرد چرا که  مشکلات سال‌هاست کنار ایرانجوان وجود دارد و باید هر چه سریع‌تر به یاری تیم بشتابند.
نام:
ایمیل:
* نظر: