bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶
مدیرکل شیلات استان بوشهر از آغاز برداشت ماهی سیبس برای اولین بار در استخرهای ساحلی دلوار و شیف خبرداد.
مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به پرورش ماهی سیبس برای نخستین بار در استخرهای ساحلی گفت: با آغاز برداشت ماهی از این اراضی پرورشی در دلوار و شیف، پیش بینی می‌شود ۳۵ تن ماهی برداشت شود.

 عباسعلی زنده‌بودی با اشاره به اجرای طرح پرورش ماهیان سیباس در استخرهای خاکی استان بوشهر افزود: این پروژه سال قبل به صورت آزمایشی اجرا که با توجه به نتایج با ارزش آن امسال این طرح در اراضی ساحلی دلوار و شیف عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه 6.5 هکتار از اراضی پرورشی میگو در دلوار و شیف برای پرورش ماهی سیباس اختصاص یافت خاطر نشان کرد: در شش استخر پرورشی این اراضی 47 هزار قطعه بچه ماهی 20 گرمی صوف دریایی یا سیباس ذخیره سازی شد و اکنون پس از 5 ماه پرورش امروز به وزن 800 گرم برای برداشت رسیده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز برداشت ماهی پرورشی از استخرهای خاکی  بیان کرد: برداشت ماهی پرورشی سیباس پس از 5 تا شش ماه پرورش در استخرهای خاکی از 2 سایت پرورشی در بخش دلوار شهرستان تنگستان و جزیره شیف بوشهر آغاز شد.   

وی با بیان اینکه برداشت ماهی تا اواخر آبان به پایان می‌رسد تصریح کرد: پارسال در قالب طرح پایلوت پرورش ماهی در استخرهای خاکی هشت تن ماهی پرورشی تولید شد.
برچسب ها: اقتصاد ، ماهی ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: