bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
استاندار بوشهر با اشاره به عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی از افزایش مشارکت بانک‌های استان بوشهر در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

استاندار بوشهر با اشاره به عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی از افزایش مشارکت بانک‌های استان بوشهر در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
عبدالکریم گراوند روز گذشته در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و نقش بانک‌ها در این عرصه با بیان این‌که بانک‌ها موتور محرکه اقتصادی در هر منطقه و استان محسوب می‌شوند، تصریح کرد: نقش مهم بانک‌ها در رونق تولید و اشتغال بسیار مهم و تاثیرگذار است که در این راستا باید نقش‌آفرینی کنند. وی با تاکید بر عملیاتی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت در اجرائی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بانک‌ها نقش مهمی در تحقق این مهم دارند.

استاندار بوشهر، طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مشارکت بانک‌های استان بوشهر در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی افزایش می‌یابد.
گراوند با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی زمینه تولید و اشتغال را فراهم می‌کند، افزود: در این مسیر بانک‌ها یکی از محورهای اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند. تلاش دولت تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و رونق تولید است و همه دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها برای تحقق این امر باید تلاش کنند.
وی با اشاره به این‌که اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در اولویت برنامه‌های دولت است، تاکید کرد: در استان بوشهر به این مهم توجه ویژه‌ای شده است که امید می‌رود با مشارکت بانک‌ها زمینه اشتغال جوانان جویای کار در استان فراهم شود
نام:
ایمیل:
* نظر: