bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶
بیش از ۹۴ میلیارد استاندارد مترمکعب گاز از طریق بیش از۱۹۰۰ کیلومتر خطوط لوله فشار قوی و با بهره گیری ۵ تاسیسات تقویت فشار از منطقه ۱۰ به نقاط مختلف کشور انتقال یافت.
مدیرمنطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز ایران در بوشهر با بیان اینکه منطقه 10 عملیات شرکت انتقال گاز ایران در استان بوشهر نقش مهمی  در تامین گاز کشور دارد اظهار داشت: این منطقه عملیاتی انتقال دهنده بیش از 70 درصد گاز پالایشگاه‌های کشور به مبادی مصرف است.

حمید خدری با اشاره به کاهش دما و افزایش سرما در استان‌های مختلف کشور از آمادگی لازم منطفه عملیات گاز برای انتقال پایدار انرژی گاز در فصل زمستان به نقاط مختلف کشور خبرداد.این منطقه پیش ازشروع فصل زمستان بااتخاذ تدابیر ویژه و تمهیدات لازم ازجمله انجام عملیات تعمیر و نگهداری، تسطیح مسیر و دسترسی به خطوط لوله انتقال گاز، آمادگی مقابله با بحران‌های  احتمالی زمستانی را دارد.

وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی و برودت هوا درسطح کشور خاطر نشان کرد: کارکنان این منطقه شبانه روز در تلاش هستند تا با انتقال پایدار و ایمن گاز از طریق خطوط لوله فشار قوی، زمستان امسال را نیز همانند سال‌های قبل با سربلندی سپری کنند.

خدری با اشاره اینکه منطقه 10 عملیات یکی از مناطق مهم شرکت انتقال گاز ایران بوده و همواره بعنوان گلوگاه شبکه انتقال گازکشور نیز به شمار می‌رود، بیان کرد: باتوجه به فعالیت‌های انجام شده دربخش‌های پایداری سیستم و افزایش راندمان انتقال گاز، هم اکنون این منطقه ازآمادگی لازم برای انتقال پایدار انرژی گاز کشور برخوردار می‌باشد.

مدیرمنطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران در استان بوشهر از انتقال گاز به نقاط مختلف کشور از طریق 1900 کیلومتر خط گازرسانی خبرداد و  گفت: بیش از 94 میلیارد استاندارد مترمکعب گاز از طریق بیش از1900 کیلومتر خطوط لوله فشار قوی و با بهره‌گیری 5 تاسیسات تقویت فشار از منطقه 10 به نقاط مختلف کشورانتقال یافت.

برچسب ها: گاز ، تاسیسات ، سرما
نام:
ایمیل:
* نظر: