bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
دو هفته‌ای است که در باب شهرداری عسلویه و غارت ده‌ها میلیارد تومان از اموال بیت‌المال سکوت کرده‌ایم تا شاید مسوولان امنیتی و بازرسی وارد گود شده و سریع‌تر با عوامل فساد برخورد کنند. خوشبختانه در این زمینه خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و به‌نظر می‌رسد که...
و باز هم شهرداری عسلویهابوعلی زرین‌قلم:
دو هفته‌ای است که در باب شهرداری عسلویه و غارت ده‌ها میلیارد تومان از اموال بیت‌المال سکوت کرده‌ایم تا شاید مسوولان امنیتی و بازرسی وارد گود شده و سریع‌تر با عوامل فساد برخورد کنند. خوشبختانه در این زمینه خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و به‌نظر می‌رسد که چوب عدالت حضرت ایزد صدایش در حال درآمدن است و آنهایی که فکر می‌کردند با استفاده از جایگاه و قدرت خود می‌توانند بدزدند و ببرند و کسی هم نفهمد، به‌زودی در دام قانون گیر خواهند افتاد. متاسفانه ابعاد فساد و کسانی که درگیر این مساله هستند به‌گونه‌ای عجیب و گسترده است که باید ده‌ها نفر بازداشت شوند، کسانی که فکر می‌کردند آنقدر تمیز کار کرده‌اند که هیچ‌کس نمی‌فهمد اما امروز وقتی از دور و نزدیک می‌فهمند که در حال «لو» رفتن هستند، رنگ از رخساره‌شان می‌پرد و رفت و آمدشان را به دادگاهی که سردبیر بامداد جنوب پرونده دارد بیشتر می‌کنند شاید او از افشاگری دست بردارد.

 امروز اما اگر به‌زعم آن «آقا» به «بزرگنمایی» متهم نشویم، قصد داریم به یکی دو فقره دیگر از غارت اموال بیت‌المال در شهرداری عسلویه اشاره کنیم و بعد خودتان جمع و تفریق بزنید که اوضاع از چه قرار است و چرا باید از 10 میلیارد تومان حق آلایندگی که به شهرستان عسلویه تخصیص یافته، 9 میلیارد تومان آن به شهرداری عسلویه و صرفا یک میلیارد تومان به شهرداری نخل‌تقی برود؟ مشخص است که دزدان سرگردنه برای آن 9 میلیارد تومان نقشه‌ها داشته‌اند... با این حال بشنوید از تخصیص هفت میلیارد ریالی برای طراحی فرودگاه قدیم که هیچ ربطی به شهرداری عسلویه نداشته است. بپرسید که این پروژه چرا باید این مبلغ انجام گرفته و با توجه به این‌که ربطی به شهرداری عسلویه نداشته، برای چه اجرا شده است؟ دیگر آن‌که، دو سال پیش ما به رئیس شورای عسلویه اطلاع دادیم که وضعیت شهرداری خراب است و بعدها دچار مشکل خواهید شد اما پاسخی که او به ما داد، امروز به دلیلش رسیده‌ایم. 

نامبرده علاوه بر آن‌که خود کارگاه و فروشگاه مصالح‌ ساختمانی داشته و بدون‌شک پیمانکارها باید از خودش خرید می‌کرده‌اند، اگر غیر از این است جوابیه به ما بنویسد تا ما هم با سند برایش ثابت کنیم، برخلاف قانون پروژه‌های میلیاردی را به فامیل‌های درجه یکش واگذار کرده است. برای مثال یک پروژه 230 میلیون تومانی را به‌صورت ارائه فاکتور به مبلغ یک میلیارد تومان به «خ.بازیار» واگذار کرده‌اند و چند پروژه میلیاردی دیگر را هم تحت عناوین مختلف به نامبرده داده‌اند. به‌زودی اسناد و مدارک متقنی از یکی از حراستی‌های مدعی منتشر خواهیم کرد تا مشخص شود «مصطفی سالاری» چگونه «مغول‌وار» اجازه غارت استان را به اطرافیانش داد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: