bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
مدیر گروه موسیقی آوای موج از پایان مراحل ضبط صوتی آلبوم جدید این گروه و اجرای کنسرت پاییزه خبر داد.
پایان ضبط صوتی آلبوم گروه «آوای موج»مدیر گروه موسیقی آوای موج از پایان مراحل ضبط صوتی آلبوم جدید این گروه و اجرای کنسرت پاییزه خبر داد.
محسن آقایی با اعلام این خبر گفت: مراحل ضبط صوتی آلبوم جدید این گروه در بندرعباس به پایان رسیده است و ضبط تصویری آن در بهمن‌ماه انجام می‌شود. احتمال دارد اسم آلبوم که پیش از این «بوگولوم» نام گرفته بود، تغییر کند، امیدوارم بتوانیم این آلبوم را اسفندماه روانه بازار کنیم .
وی در ادامه درباره کنسرت جدید این گروه که قرار است شنبه ۱۸ آذرماه در سالن پردیس سینمایی مگامال اجرا شود، توضیح داد: سعی کردیم در این کنسرت پاییزه نسبت به گذشته متفاوت‌تر حاضر شویم.

مدیر گروه موسیقی «آوای موج» با بیان این‌‌که قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شوند برگرفته از موسیقی هرمزگان، بوشهر و خوزستان است، افزود: موسیقی بوشهر وام گرفته از موسیقی اقوام است، به همین دلیل سعی کردیم موسیقی کردی و لری را نیز اجرا کنیم. همچنین با توجه به این‌که در بوشهر منطقه‌های لُرنشین از جمله شبانکاره، لیراوی، ریزجم داریم، سعی کردیم در این کنسرت نیز قطعه‌هایی از موسیقی لری همراه با رقص چهار دستمال را اجرا کنیم.
قطعه‌های شاد «چوپی»، «مجنون»، «رویا»، «اِشکِله»،«یاربالا» و «خیام‌خوانی»، همچنین موسیقی عروسی بوشهری که با موسیقی واسونک و بیت‌خوانی شیرازی تلفیق شده است از جمله قطعه‌های شادی هستند که در بخشی از این کنسرت اجرا می‌کنیم.
محسن آقایی (مدیر گروه)، عیسی سلیمیان (خواننده)، پدرام عطایی، سیاوش آزاد، فرهاد راد، فرهاد گلگون، امین باسره، علیرضا فرحی، علی احمدی، میثاق نامی (نوازندگان)، مهدی عبدی (حرکات آیینی)، احسان میرضیایی (مدیر اجرایی) و بهروز فرح‌شیرازی (روابط عمومی) اعضای گروه «آوای موج» در این کنسرت هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: