bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
سعید عرب‌زاده، دارنده نشان آرتیست فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی، مدرس و داور بین‌المللی، موفق شد مدال طلای بخش طبیعت، مدال برنز بخش فتوژورنالیسم و دیپلم افتخار بخش استاد نور را در جشنواره بین‌المللی عکس ویوفایندر صربستان کسب کند.
درخشش عکاس بوشهری در جشنواره بین‌المللی صربستانبر اساس این خبر، از میان آثار ارسالی عرب‌زاده، ده اثر از این هنرمند به جشنواره راه پیدا کرد. دومین جشنواره بین المللی عکس ویوفایندر در پنج بخش با موضوعات آزاد رنگی، آزاد تک‌رنگ، فتوژورنالیسم، طبیعت و استاد نور زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، انجمن عکاسان صربستان و انجمن عکاسان امریکا برگزار شد. همچنین 25 دسامبر تا 10 ژانویه نمایشگاهی از آثار برگزیده این رویداد هنری در صربستان به نمایش گذاشته خواهد شد.

یادآوری می‌شود، سعید عرب‌زاده در بخش طبیعت نخستین جشنواره ملی عکس‌نگاران سیستان و بلوچستان نیز عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کرده بود. این هنرمند هم‌استانی تاکنون در بسیاری از جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی درخشیده و مقام‌های برگزیده این رویدادها را از آن خود کرده است. وی همچنین داوری پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام را نیز برعهده دارد.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، عکاسی ، صربستان
نام:
ایمیل:
* نظر: