bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
رئیس اتحادیه هتل‌داران و اغذیه‌فروشان شهرستان بوشهر اعلام کرد که هر بوشهری ماهانه هفت هزار تومان به رستوران‌ها، فست‌فود‌فروشی‌ها و ساندویچ‌فروشی‌های بوشهر می‌پردازد.
بوشهری‌ها ماهي 7 هزار تومان به رستوران‌ها می‌پردازند
عبدالهانی رجبی روز گذشته با بیان این‌که بیش از 200 واحد ساندویچ‌ فروشی، فست‌فود ‌فروشی، رستوران و غذای بیرون‌بر در شهرستان بوشهر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: اجاره‌بهای واحدهای صنفی در شهرستان بوشهر بسیار سنگین است به‌گونه‌ای که تعداد زیادی از اعضای اتحادیه که در رسته‌های مورد اشاره فعالیت صنفی دارند ماهانه بین دو میلیون تومان تا 50 میلیون تومان اجاره می‌پردازند.

وی، نیاز به مدیریت ریسک در این واحدها را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به ریسک بالای سرمایه‌گذاری در واحدهای فست‌فود، غذای بیرون‌بر و ساندویچ‌فروشی در شهرستان بوشهر، فعالان صنفی این رسته‌ها باید به نوسازی روش‌های کسب و کار خود اهتمام ورزند.
رجبی با اشاره به این‌که توجه نکردن به ریسک سرمایه‌گذاری در رسته‌های مورد اشاره باعث شده که در برخی واحدهای صنفی این اتحادیه سالانه شش نفر از گردونه رقابت حذف شوند، ادامه داد: با توجه به زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی مناسب در مرکز استان نوسازی روش‌های کسب و کار می‌تواند بازار اغذیه بوشهر را به‌عنوان الگویی نوآورانه برای سراسر کشور مطرح کند.
رئیس اتحادیه هتل‌داران و اغذیه‌فروشان شهرستان بوشهر در پایان عنوان کرد که با توجه به پرداخت بیش از یک و نیم میلیارد تومان اجاره بهای ماهیانه از سوی اعضای اتحادیه، هر بوشهری باید ماهیانه بیش از هفت هزار تومان ساندویچ، پیتزا و غذا از واحدهای اتحادیه هتل‌دار و اغذیه‌فروشان خرید کند تا فعالان این صنف بتوانند مغازه‌های خود را باز نگه دارند.
برچسب ها: اقتصاد ، فست فود ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: