bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
اگر دیوان عدالت اداری آزمون استخدامی این وزارتخانه را متوقف کند، ما در کل آزمون را منتفی می کنیم.
بیژن زنگنه در حاشیه همایش بیمه و توسعه درباره اعتراض برخی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت به برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه اظهار کرد: قرار بود تعدادی از دانشجویان یا فارغ التحصیلان بدون اینکه در آزمون کتبی عمومی شرکت کنند، با انجام مصاحبه بر حسب نیاز این وزارتخانه استخدام شوند.
زنگنه ادامه داد: ما هم می خواهیم همین کار را انجام دهیم و دانشجویان مطمئن باشند که به آنچه تعهد داده ایم و گفته ایم، عمل می کنیم اما خارج از آن، با فشار نمی توانند کار خود را پیش ببرند.
وی درباره نظر دیوان عدالت اداری درباره برگزاری این آزمون استخدامی گفت: برخی گفته اند که دیوان عدالت اداری این آزمون را به تأخیر انداخته است؛ اگر این دیوان چنین بگوید، ما کلاً آزمون را منتفی می کنیم.

قرار است دو هزار و 300 نفر از طریق آزمون استخدامی وزارت نفت جذب شوند که یکهزار و 250 نفر از این سهمیه به جذب نخبگان و یکهزار و 50 نفر نیز به جذب افراد حرفه‌ای باتجربه اختصاص دارد.
عموم جذب نخبگان به ستاد شرکت‌ها و بخش‌های تخصصی در سکوهای تولید نفت و گاز و بیشتر جذب نیروهای باتجربه به واحدهای عملیاتی تخصیص یافته است.
با این حال، ظرف روزهای گذشته گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، خواستار استخدام بدون شرکت در آزمون هستند و تجمعاتی را در محل این دانشگاه و همچنین وزارت نفت برگزار کرده اند.
این آزمون قرار است دیماه سال جاری برگزار شود.
برچسب ها: اقتصاد ، وزیر نفت ، آزمون
نام:
ایمیل:
* نظر: