bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با میلاد باسعادت پیامبر بزرگوار اسلام(ص) مددجویان کمیته امداد روستاهای محروم بخش تنگ‌ارم دشتستان از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شدند.
احمد لطفی در بررسی روند اجرای ارائه خدمات پزشکی به مددجویان روستایی در تنگ‌ارم دشتستان با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در تنگ ارم  اظهار داشت: برای استفاده عادلانه مردم مناطق محروم از خدمات پزشکی و درمانی رایگان، گروهی از پزشکان متخصص چشم پزشکی با همکاری شبکه بهداشت تنگ ارم به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، 150 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد را به صورت رایگان ویزیت کردند.

وی از ارائه خدمات گوناگون چشم‌پزشکی به مددجویان محروم روستایی دشتستان خبر داد و بیان کرد: خدمات چشم پزشکی از جمله معاینه چشم، بینایی سنجی، تجویز دارو و عینک برای افراد نیازمند انجام شده و آندسته از بیمارانی که نیاز به عمل جراحی چشم دارند در نوبت عمل جراحی قرار می‌گیرند که پس از این توسط کمیته امداد حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برآورد هزینه کرد این خدمات رایگان پزشکی بر روی مددجویان،خاطرنشان کرد: با احتساب هر نفر 37 هزار تومان، جمعا 5 میلیون و 550 هزار تومان ارزش هزینه‌ای ویزیت و درمان برای این مددجویان بوده است.

لطفی با بیان اینکه تمامی خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی  بر روی مددجویان انجام می‌شود، تصریح کرد: در طول سال برنامه‌ریزی ویژه‌ای با اولویت قرار گرفتن رفع مشکلات ضروری خانواده‌های تحت حمایت در مناطق محروم ارائه می‌شود که نیازمند همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم و خیران نیکوکار هستیم.
برچسب ها: سلامت ، دشتستان
نام:
ایمیل:
* نظر: