bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
دلایل محمد عبادی از استعفایش از اتاق بازرگانی بوشهر؛
اتاق بازرگانی بوشهر حال و روز خوبی ندارد، اتاقی که باید محل خدمات سرمایه‌گذاری و تحرک اقتصادی استان باشد به محملی جهت تامین منافع چند نفر انگشت‌شمار تبدیل شده است و مشخص است که همه دعواها هم بر سر شرکت نمایشگاه‌های استان بوشهر است که به گفته ظریفی این روزها نه نمایشگاه، که یک فروشگاه بزرگ است که به شکل اسرارآمیزی اداره می‌شود و کسی هم سر از کار آن در نمی‌آورد، این را ما نمی‌گوئیم، بلکه رئیس مستفعی اتاق بازرگانی می‌گوید که هفته گذشته به مدت دو ساعت مهمان روزنامه بامداد جنوب بود و

بامداد جنوب: اتاق بازرگانی بوشهر حال و روز خوبی ندارد، اتاقی که باید محل خدمات سرمایه‌گذاری و تحرک اقتصادی استان باشد به محملی جهت تامین منافع چند نفر انگشت‌شمار تبدیل شده است و مشخص است که همه دعواها هم بر سر شرکت نمایشگاه‌های استان بوشهر است که به گفته ظریفی این روزها نه نمایشگاه، که یک فروشگاه بزرگ است که به شکل اسرارآمیزی اداره می‌شود و کسی هم سر از کار آن در نمی‌آورد، این را ما نمی‌گوئیم، بلکه رئیس مستفعی اتاق بازرگانی می‌گوید که هفته گذشته به مدت دو ساعت مهمان روزنامه بامداد جنوب بود و ناگفته‌های بسیاری را در مورد اتاق بر زبان راند که در یک شماره مجزا از بامداد جنوب به شکل مبسوط این مصاحبه را مطالعه خواهید کرد.

با این حال، محمد عبادی اما روز گذشته بالاخره از سمت خود استعفا داد، خبری که ما هفته گذشته به شکل نامحسوسی از زبان خودش شنیده بودیم، اما روز گذشته جامه عمل به‌خود پوشید او می‌گوید دلیل استعفایش ورود به خط قرمز برخی از آقایان بود، این خط قرمز چیزی جز شرکت نمایشگاه‌ها و منافعی که چند نفری در آن نبود.
برای پیگیری این مساله با محمد عبادی تماس گرفتیم و جزئیات را از وی جویا شدیم. او بدون هیچ پرده‌پوشی گفت که چند وقت پیش بنده نامه‌ای به خورشید گزدرازی دادم مبنی بر اینکه همه ماهه که حساب‌ها را در شرکت نمایشگاه‌ها می‌بندید باید یک تراز مالی در مورد صورت‌هزینه‌ها، دخل و خرج و ... برای روئیت هیات مدیره نیز تهیه کنید، این مساله باعث ناراحتی آقایان شده است، چرا که در صورت چنین اقدامی آنها دیگر نخواهد توانست حساب‌ها را دستکاری کنند به همین دلیل بنای عدم همکاری را گذاشتند. وی در ادامه صحبت‌های خود تاکید می‌کند که اتاق 15 میلیون هزینه حسابرسی شرکت نمایشگاه‌ها را داد، اما متاسفانه آقایانی که منافع‌شان در خطر بود اجازه ندادند این حسابرسی نهایی شود، چرا که در این صورت باز هم عملکرد آنها زیر سوال می‌رفت.

بقیه صحبت‌های رئیس مستعفی اتاق بازرگانی را برای روزهای آینده خواهیم گذاشت، اما جهت اطلاع باید تاکید کنیم که متاسفانه پس از روشنگری‌های بامداد جنوب، چند نفر حق‌العمل‌کار که در عمرشان یک کیلو سنگ را هم صادر نکرده و به دلیل ساختار اشتباه اتاق بازرگانی عضو آنجا شده و عرض خود می‌برند و زحمت خلق می‌دارند، عبادی را زیر فشار گذاشته بودند تا از سردبیر روزنامه بامداد جنوب شکایت کنند. این افراد همان‌هایی هستند که خود دائم‌المنتقد بوده و چون حاشیه نقد به خودشان می‌رسد، دامن دریده و زبان باز کرده و بیش از همه هتاکی می‌کنند.

رسانه‌ها به‌عنوان چشم بیدار و هوشیار جامعه اما در برخی موارد خود گرفتار شده و مدیران آن با یک سفر خارجی یا مقداری پول واقعیت‌ها را حذف می‌کنند. یکی از گزارش‌هایی که به‌زودی در بامداد جنوب منتشر خواهد شد، در مورد شرکت «بین‌المللی» نمایشگاه‌های استان بوشهر است، شرکتی که در طول سال‌های گذشته به‌عنوان نمونه حتی یک نمایشگاه بین‌المللی حتی با حضور همین کشور دوست و برادر عراق را برگزار نکرده است، اما برای آنکه کاسبی‌ها در آنجا رونق بگیرد، از این عنوان سوءاستفاده می‌کند. همانگونه که اگر به نمایشگاه کتاب که دو سه روزی است در این محل در حال برگزاری است، سری بزنید متوجه خواهید شد چگونه از یک جمله نماینده ولی فقیه در استان سوءاستفاده کرده و آن را بزرگ بر ورودی یکی از سالن‌ها در بنری نصب کرده‌اند. در همین رابطه باید به دلخوری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که او را به محل نمایشگاه! برده بودند..
نام:
ایمیل:
* نظر: