bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶
گروه موسیقی «ماکان بند» به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیانی و به‌سرپرستی یاشار خسروی، سی‌ام آذرماه و یکم دی‌ماه سال جاری برای نخستین‌بار در بوشهر برگزار می‌شود.
کنسرت ماکان‎بند برای نخستین بار در بوشهربامداد جنوب: 
گروه موسیقی «ماکان بند» به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیانی و به‌سرپرستی یاشار خسروی، سی‌ام آذرماه و یکم دی‌ماه سال جاری برای نخستین‌بار در بوشهر برگزار می‌شود.
بر اساس این خبر، در این کنسرت 14 قطعه اجرا می‌شود که شامل «هر بار این در رو»، «بارون»، «دیوونه‌بازی»، «ای داد»، «این خیابونا»، «پنجره باز بود»، «چشای تو»، «دلگیری»، «بازیچه»، «با تو آرومم»، «شیک»، «مثل کوه»، «نرو» و «یه لحظه نگام کن» می‎شود.

قطعات این کنسرت را امیرمیلاد نیکزاد تنظیم کرده است، همچنین وی رهبری ارکستر را نیز برعهده دارد. نوازندگانی که امیر مقاره و رهام هادیانی (خواننده) را در این اجرا در بوشهر همراهی می‎کنند، عبارتند از: امیرمیلاد نیکزاد (پیانو)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، انوشیروان تقوی (نوازنده گیتار کلاسیک و کیبورد)، مجید عطرلی (گیتار اسپانیش، بیس)، احمد عباس‌نیا (درامز، گیتار آکوستیک)، علی الماسی (گیتار الکترونیک) و سهیل اباذری (پیانو و کیبورد). مدیریت اجرائی گروه «ماکان‌بند» نیز برعهده حمیدرضا عشقی است.

کنسرت ماکان‌بند در بوشهر به تهیه‎‌کنندگی موسسه فرهنگی-هنری «دی بآذر» در روزهای پنجشنبه و جمعه (در دو سانس 19 و 21:30) هفته جاری در سالن سینما بهمن برگزار می‌شود، قابل ذکر است به‎دنبال استقبال از این کنسرت، دو سانس دیگر نیز تمدید شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این کنسرت به وبسایت ایران کنسرت به نشانی الکترونیکی iranconcert.com مراجعه کنند.
یادآواری می‎شود، اولین آلبوم گروه موسیقی «ماکان‌بند» به‌نام «دیوونه بازی» شهریورماه امسال به بازار آمد. این گروه فعالیت موسیقایی خود را به‌صورت رسمی از سال 95 آغاز کرده است.

برچسب ها: موسیقی ، کنسرت ، ماکان
نام:
ایمیل:
* نظر: