bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
باز هم عبدالحمید خدری صدای مردم بوشهر شد؛
صدای مردم بوشهر خیلی سخت به گوش مسوولان می‌رسد. مسوولان دولتی که گوششان خواب است بحمدالله، و به‌دنبال پاکدست و بددست می‌گردند و دستورات مختلف به ارگان‌های گوناگون می‌دهند و خودشان هم پشت دیوار مخفی می‌شوند که کسی آنها را نبیند..
ته‌لنجی فدای قاچاق کانتینری آقازاده‌هابامداد جنوب:
صدای مردم بوشهر خیلی سخت به گوش مسوولان می‌رسد. مسوولان دولتی که گوششان خواب است بحمدالله، و به‌دنبال پاکدست و بددست می‌گردند و دستورات مختلف به ارگان‌های گوناگون می‌دهند و خودشان هم پشت دیوار مخفی می‌شوند که کسی آنها را نبیند. در حالی که دغدغه مسوولان استانداری این روزها انتخاب شهردار بوشهر است و بر اساس شنیده‌های بامداد جنوب در شکل نگرفتن نشست روز یکشنبه عوامل بالاسری دخالت داشته‌ان اما اوضاع اقتصادی استان بسیار وخیم است و کسی هم عموما به فکر نیست. ما هم که می‌نویسم متاسفانه به سیاه‌نمایی و اغراق متهم می‌شویم و گویا در استان ریل متعلق به همان چهار سال پیش است و فقط لوکوموتیو آن عوض شده و راننده آن نیز از قرار معلوم بازمانده همان چهار سال پیش است.

در حالی که استان بوشهر دچار بحران‌های متعدد اقتصادی است و رکود بر همه ارکان آن سایه افکنده و هر کسی تلاش دارد تا سهم‌الارث خود را ببرد، متاسفانه مساله ته‌لنجی که اساس و زیرساخت زندگی در بنادر جنوبی کشور، به‌ویژه استان بوشهر است به مرز بحران رسیده است. در این مورد استاندار فعلی دو سه روز پس از معارفه‌اش از ساختاری که به وسیله سلفش فراهم شده بود تعریف‌ها کرد اما مشخص نیست که آیا معاون عمرانی یا مسوولان گمرکی و بندری استان به اطلاعش رسانده‌اند که اوضاع چقدر وخیم است و به گفته نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم سه ماه است هیچ لنجی از بنادر استان خروج نکرده است؟

از سوی دیگر، به‌نظر می‌رسد نمایندگان استان هم گوششان خواب است، از یک‌سو همگی از عملکرد رئیس مجمع ناراحت هستند که چرا با سربرگ مجمع به‌نام آنها نامه می‌زند و گزینه برای اینجا و آنجا معرفی می‌کند و از سوی دیگر کسی نیست که بیانگر مشکلات مردم باشد. با همه اینها نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم روز گذشته به دفاع از اقتصاد و معیشت حوزه انتخابیه‌اش برخواست و از رئیس دولت خواست تا مصوبه ته‌لنجی را از اساس ملغی کند. این درخواست پر بی‌جا هم نبوده، چراکه خدری به‌دلیل داشتن سه شهرستان ساحلی با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و باید پاسخگوی مردم باشد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در تذکر شفاهی خود در صحن علنی روز گذشته به مساله ته‌لنجی اشاره کرد و یادآور شد: ما می‌دانیم که پشت پرده موضوع ته‌لنجی چیست و آقایانی هستند که در این زمینه می‌خواهند با کانتینر قاچاق کنند. وی با اشاره به سخنان دادستان کل کشور که روز دوشنبه تصریح کرده بود: وقتی می‌دانیم برخی مقامات که باید در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعال باشند خود، فرزندان یا وابستگانشان در امر قاچاق دخیل هستند. حال چطور انتظار داریم که آنها در مبارزه با قاچاق اقدامی کنند، یادآور شد: آقایانی هستند که پشت قضیه ته‌لنجی می‌خواهند با کانتینر قاچاق کنند و ما می‌دانیم که پشت پرده این قضیه چیست.

وی در تذکری دیگر خطاب به نمایندگان مجلس و کنایه‌ای سنگین به نمایندگان تهران که دغدغه سیاسی و حزبی دارند گفت: سه روز است مجلس درگیر این است که نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند یا عصاره فضایل شورای نگهبان. نمایندگان باید این بازی‌های سیاسی را تمام کنند، ‌بگذارید همان نمایندگان تهران که صاحب دارند به این مسائل بپردازند. مردم حوزه‌های ما در مسائل مختلفی از جمله بهداشت و درمان، ‌معیشت و نان شب خود مانده‌اند و دیگر نباید درگیر مسائل و بازی‌های سیاسی این چنینی شویم.

باز هم جای شکرش باقی است که یکی از نمایندگان استان در صحن علنی می‌تواند بیانگر مسائل و مشکلات مردم باشد و دنبال منافع دیگران و یا منافع خانوادگی خود نیست. عبدالحمید خدری هر چند در این مدت به شکل عجیبی از سوی نهادهای قدرت و ثروت در استان نواخته شده،اما بالاخره همین که صدای مردم بوشهر بوده، باز هم جای شکرش باقی است و بهتر است دیگران هم از وی یاد بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر: