bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
استاندار بوشهر با بیان این‌که مانع‌تراشی برای مردم هنر نیست، از رفع مشکلات واحدهای تولیدی بوشهر در راستای رونق تولید و اشتغال در سطح استان، خبر داد.
عبدالکریم گراوند در نشست رفع موانع تولید در شهرستان عسلویه با بیان این‌که همکاری همه ادارات و دستگاه‌های اجرا‌ئی برای رفع مشکلات و تامین نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: مانع‌تراشی برای مردم هنر نیست، هر کسی که بخواهد بر خلاف سیاست‌های نظام حرکت کرده و مانع‌تراشی در مسیر توسعه ایجاد کند با او برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرا و توسعه فضای سبز در شهرستان عسلویه و نقش آن در توسعه نشاط در این منطقه صنعتی، خواستار تخصیص زمین و فضای مورد نیاز برای توسعه فعالیت واحد تولید گل و گیاه در این منطقه شد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها تحقق اهداف مورد نظر در بحث اقتصاد مقاومتی است، زیرا تلاش داریم تا موانع پیش روی تولید و اشتغال در مناطق مختلف استان بوشهر را رفع کنیم.

به‌گفته گراوند، خدمت‌گزاری به مردم یک ضرورت است، بنابراین باید تلاش کنیم بستر خدمت‌رسانی به مردم گسترش یابد و از هر فرصت و ظرفیتی برای خدمات‌دهی به مردم استفاده کنیم.
این مقام مسوول خطاب به مسوولان و شرکت‌های پارس جنوبی بیان کرد: شرکت‌ها و صنایع و تاسیسات عظیمی با نیازهای فراوان در این منطقه مستقر است و باید نیازمندی‌های شرکت‌های فعال این منطقه از تولیدات استان تامین شود. صنایع تولیدی استان بوشهر نیز باید تلاش کنند که قیمت و کیفیت خدمات و محصولات خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که قابل رقابت با کالاهای دیگر باشد، چراکه این امر زمینه توسعه اشتغال را در استان بهبود می‌بخشد. برای تحقق مصوبات این نشست سه هفته فرصت در نظر می‌گیریم تا دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیگیری لازم را داشته باشند و مشکلات مطرح‌شده رفع شوند.

گراوند در پایان با اشاره به این‌که نظام اداری باید پاسخگو و تسهیلگر باشد، تصریح کرد: از ادارات و دستگاه‌های مختلف انتظار داریم که مسیر رفع موانع تولید را فراهم کنند. انتظار داریم اعتباراتی که در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد به درستی هزینه شود و استفاده صحیح از منابع و امکانات و دارایی‌ها ضروری است.

برچسب ها: سیاسی ، استانداری ، بوشهر ، مردم
نام:
ایمیل:
* نظر: