bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۶
کارگاه عکاسی طبیعت با همکاری انجمن سینمای جوانان دشتی و هیات کوهنوردی شهرستان بوشهر در اداره‌کل محیط زیست استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مسوول انجمن سینمای جوانان شهرستان دشتی در آیین افتتاح این کارگاه در بوشهر گفت: عناصر سازنده یک تصویر، لحظه، کادربندی، نور، رنگ و کمپوزیسیون یا ترکیب‌بندی و نقطه دید است و این عناصر بر اساس طبیعت، نوع، موضوع و حالت اهمیت متفاوتی پیدا می‌کنند.
سیدکریم موسوی در ادامه با بیان این‌که عکاسی منظره شامل عکسبرداری از کوه، بیابان، باغ، درختان، آسمان، دریا، تصاویری از حیوانات و در برخی موارد مجموعه شهرها و دهات و حتی کودکان می‌شود، افزود: تنوع زیاد موضوع‌‌های عکسبرداری، استفاده از وسایل و امکانات کمتر و دارا بودن فرصت و وقت طولانی برای عکسبرداری برخلاف عکاسی خبری که در یک ‌لحظه صورت می‌گیرد از مزیت‌‌های عکاسی از طبیعت است.

وی در پایان یادآور شد: در این رشته عکاسی به‌علت گسترده بودن وقت، عکاس می‌‌تواند محاسبات فنی و هنری را انجام داده و با فرصت کافی اقدام به عکسبرداری کند.
یادآوری می‌شود، در این کارگاه ٦٠ نفر از عکاسان علاقه‌مند به طبیعت حضور داشتند و این کارگاه یکشنبه هفته آینده نیز در اداره‌کل محیط زیست استان بوشهر برگزار می‌شود.

برچسب ها: عکاسی ، طبیعت ، کارگاه
نام:
ایمیل:
* نظر: