bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام کرد، طرح‌های استان بوشهر در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی به دبیرخانه طرح «پایتخت کتاب ایران» ارائه شد.
حمیده ماحوزی با بیان این خبر، گفت: جامعه‌ای که مردم آن کتاب می‌خوانند ثروتمندترین مردم دنیا هستند. بوشهر را نه به ذخایر نفتی و گازی آن، بلکه به‌خاطر استقبال خوب مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانانش به کتاب باید یک استان ثروتمند داتنست.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این کودکان امروز که چنین برای خواندن کتاب برنامه‌ریزی می‌کنند و ایده می‌دهند بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی استان بوشهر هستند، افزود: ان‌شاءالله با تلاش‌های مربیان مدارس و دانشگاهیان و تلاشگران عرصه دانایی، بعد از کسب عنوان پایتخت کتاب ایران، اینک باید به جهانی شدن بوشهر در حوزه کتاب بیندیشید.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این‌که روز گذشته (شنبه ٩ دی ماه ٩٦) طرح ١٠ شهر برای نامزدی پایتخت کتاب ایران و ٣١ روستای دوستدار کتاب از استان بوشهر به وزارتخانه ارائه شد، تصریح کرد: جا دارد از روسا و کارکنان زحمتکش ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها، اعضای شورا و شهرداران، فرمانداران، بخشداران و همه کسانی که همکاری که در این زمینه همکاری کردند، تشکر کنم. امیدوارم امسال نیز مانند سال گذشته این افتخار و امتیاز ارزشمند علمی به شهرهای استان ما تعلق بگیرد.
یادآوری می‌شود، اسفندماه سال گذشته شهر بوشهر به‌عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شد.

برچسب ها: بوشهر ، ارشاد ، کتاب
نام:
ایمیل:
* نظر: