bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
پارس جنوبی برای حفظ جایگاهش در صدر جدول روز پنجشنبه باید سپاهان را شکست دهد.
پارس جنوبی نیم فصل دوم را با یک شکست و یک تساوی آغاز کرد؛ اما این تیم کماکان یکی از سه تیم بالای جدول لیگ برتر ایران است. پارس جنوبی اما بخش مهمی از نیم فصل اول را صدرنشین لیگ بود و سپس نیم فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برد؛ اما دو بازی این تیم در دور برگشت برابر گسترش فولاد و پیکان باعث شد این تیم جایگاه دوم را به پیکان بدهد. این تیم باید روز پنجشنبه سپاهان را در شهر جم شکست دهد، کاری که قطعا آسان نخواهد بود. میثم تیموری مدافع چپ تیم پارس جنوبی یکی از بهترین های تیمش در این فصل از رقابت ها بوده است. او در پانزده بازی از هفده بازی تیمش در ترکیب پارس بازی کرده است. تیموری 25 ساله است و کارش را از نساجی قائمشهر تیم شهرش آغاز کرد. او فصل گذشته به پارس جنوبی پیوست با این تیم به لیگ برتر آمد. دفاع چپ موفق پارس جنوبی در رابطه با شرایط اینروزهای تیمش گفت:« ما تا دیروز استراحت داشتیم؛ اما امروز دو جلسه تمرین می کنیم.»

او درباره بازی با سپاهان گفت:« ما برای این بازی سه بازیکن خط دفاعی تیممان را نداریم، امید سینک هم احتمالا به این بازی نخواهد رسید؛ اما مشکلی از بابت بازیکن نداریم. تیم ما شرایطش به گونه ای است که تمام بیست بازیکن کیفیتی نزدیک به هم دارند و تفاوتی بین نیمکت و بازیکنان فیکس نیست.»

او درباره سپاهان حریف روز پنجشنبه پارس گفت:« بازی قبلی سپاهان را دیدیم؛ اما آن ها نمی توانند همان بازی را مقابل ما انجام بدهند. هردو تیم پنجشنبه دنبال سه امتیاز بازی هستند و آن ها تیم بزرگی هستند؛ اما ما در شهر خودمان بازی می کنیم و فقط به دنبال سه امتیاز هستیم. الان شرایط جدول به شکلی است که یک برد یا یک باخت می تواند تیم ها را چند رده جا به جا کند، به همین خاطر تلاش می کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم.» او افزود:« ما انگیزه زیادی برای ادامه مسابقات داریم و خیلی از کارشناسان معتقد هستند که ما بهترین تیم ایران هستیم. این اولین سال حضورمان در لیگ است؛ اما در بازی های آینده ثابت خواهیم کرد که جایگاهمان در جدول در این حد نیست.»

تیموری درباره نتایج اخیر تیم پارس گفت:« ما در این چند بازی می توانستیم بازنده نباشیم و حتی بازی را ببریم. در بازی با گسترش فولاد خطای پنالتی روی خود من را نگرفتند. ما دو بازی پشت سرهم از داوری ضرر کردیم در حالی که می توانستیم برنده بازی ها باشیم.» 

تیموری درباره پیشنهاداتی که گفته می شد در نیم فصل از برخی تیم های مطرح لیگ برتری داشته است گفت:« دو سه تیم خوب من را می خواستند؛ اما تصمیم گرفتم تا آخر فصل در پارس جنوبی بمانم.»
نام:
ایمیل:
* نظر: