bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
9 دی روز دفاع از این نظام بود و غیر از این چیز دیگری نیست. شمایی که در این نظام مسئولیت دارید، چشمانتان هم کور شوند باید تابع قوانین این نظام شوید.
 کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر در جلسه شورا با اشاره به مسائل روز کشور و مشکلات مردم، گفت: ما متأسفانه شاهد تحریف جریان به حقی هستیم که مردم، جوانان بیکار، مال باختگان و کسانی که به دلیل بیکاری تجمعات به حقی داشتند عده ای خاص و آشوبگر که دشمنی با قرآن، اسلام، نظام، رهبری و ارزش های داشتند از این فرصت استفاده کردند.

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: این ها خط خود را مستقیما از طرف آمریکا، انگلیس، رژیم اشغالگر قدس و از همه بدتر آل سعود خبیث و خائن خط دهی می شوند و کشور و امینت آن را به مخاطره می اندازند.

هاشم زاده افزود: ما انتظار داریم مسئولین مرزبندی و صف بندی خود را با این فتنه گران مشخص کنند، اما شاهد این امر نیستیم و در خیلی از موارد حتی مسئولین ما به نحوی در مراسم 9 دی شرکت نمی کنند که این جای تآسف دارد.

وی ادامه داد: مگر 9 دی چیست؟ 9 دی روز دفاع از این نظام بود و غیر از این چیز دیگری نیست. شمایی که در این نظام مسئولیت دارید، چشمانتان هم کور شوند باید تابع قوانین این نظام شوید، یا اینکه مسئولیت نپذیر و آن بیرون بایست و مخالفت کن. ولی شما که مسئول هستید باید تابع قوانین نظام باشید.

عضو شورای شهر بوشهر عنوان کرد: من متأسفم در خود بوشهر عده ای از مسئولین بنا به دلایل مختلف در مراسم روز 9 دی حضور پیدا نکردند، آنها می بینند که فضای کشور به چه سمت و سویی می باشد و می بینند که بیگانگان و آل سعود چه نقشه هایی برای کشور کشیده اند، اما متأسفانه حضور پیدا نمی کنند و امیدواریم که این مسئولین در صحبت ها و تریبون ها مرزبندی های خود را شفاف بیان کنند.

هاشم زاده تصریح کرد: ایران اسلامی به کوری چشم معاندین این نظام هر روز استوارتر از دیروز به کار و راه خود ادامه خواهد داد، ضمن اینکه از اینجا به همه دست اندرکاران به عنوان نماینده مردم عرض می کنم، گرانی، بیکاری، اختلاس و مشکلاتی که مردم در حال دست و پنجه نرم کردن با آنها هستند، وظیفه مسئولین دولتی است که باید این مشکلات را رفع کرده و جای هیچ گونه بحثی نگذراند.

نام:
ایمیل:
* نظر: