bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
مایکل اومانیا، فرشاد سالاروند و ارسلان مطهری سه بازیکن با تجربه پارس جنوبی جم از جمع بازیکنان این تیم جدا شدند.
 به‌نظر می‌رسد مهدی تارتار سرمربی موفق جمی‌ها در نیم فصل اول از این سه بازیکن نام آشنای تیمش راضی نیست و شاید نیمکت نشینی‌های مکرر آنها در بازی‌های ابتدای فصل باعث شده تقاضای دریافت رضایت نامه کرده و راهی تیم‌های دیگر شوند.

مایکل اومانیا مدافع پر سن و سال و ۳۵ ساله کاستاریکایی که همگان با حضورش در پرسپولیس با وی آشنا شدند و بعد از چند هفته به جمع شاگردان تارتار اضافه شد. بازی‌های بلندمدت ملی که اومانیا در پیش داشت و شاید هم عملکرد فنی وی باعث شد تا تارتار کم و بیش از وی استفاده کند اما بازی مقابل پیکان گویا آخرین بازی مدافع جمی‌ها بود. فرشاد سالاروند هافبک موفق فصل گذشته استقلال خوزستان که با کلی سر و صدا به پارس جنوبی جم پیوست نتوانست آنچنان که باید و شاید خوب کار کند و همواره زیر سایه حسین پورامینی و میثم نقی‌زاده قرار گرفت. سالاروند که با قیمت نسبتا بالایی ابتدای فصل در بورس نقل و انتقالات قرار گرفت هیچگاه به‌عنوان یک مهره قابل اتکا در افکار سرمربی خود جا نگرفت.

ارسلان مطهری دیگر بازیکنی بود که گفته می‌شود در آستانه فسخ قرارداد قرار گرفته و از جم خارج می‌شود. مهاجم فصل گذشته نفت تهران که یکی از ستاره‌های تیم علی دایی هم بود نتوانست توقعات را برآورده کند! این مهاجم بلند بالا که حتی فضای معاوضه وی هم با چند تیم لیگ برتری شنیده شد به احتمال فراوان راهی سایپا می‌شود.

برچسب ها: فوتبال ، پار جنوبی ، جم
نام:
ایمیل:
* نظر: