bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
استاندار بوشهر خواستار کنترل و نظارت بیشتر بر قیمت‌ها در بازار استان بوشهر شد تا شاهد کاهش مشکلات مردم برای تامین کالاها باشیم.
عبدالکریم گراوند روز گذشته در نشست ستاد تنظیم بازار استان با بیان این‌که همه مسوولان باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنند تا شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم باشیم، تصریح کرد: بیشترین دقت در کنترل و نظارت بازار باید در بوشهر پیاده شود و در این راستا، نظارت بر بازار باید مورد تاکید مسوولان قرار گیرد تا شاهد تضییع حق مردم در این زمینه نباشیم. وی خواستار اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه قیمت انواع کالا به مردم شد و افزود: باید واقعیت‌های بازار برای مردم به‌درستی اطلاع‌رسانی شود. البته تولید‌کنندگان با مشکلات و کمبودهایی روبه‌رو هستند که باید از مشکلاتشان گره‌گشایی شود با این حال، ارائه بهترین و مطلوب‌ترین خدمات حق مردم است.

گراوند با بیان این‌که دستگاه‌های اداری و اجرائی نباید مانع کار تولیدکننده‌ها شوند، خاطرنشان کرد: هر مسوولی که در رفع مشکلات تولیدکنندگان کوتاهی کند، مورد سوال و بازخواست قرار می‌گیرد و برخورد قاطع می‌کنیم. اقدامات مناسبی در خصوص توسعه صادرات خرمای استان بوشهر صورت گرفته با این حال باید از همه توان و ظرفیت موجود در زمینه بسته‌بندی خرما و صادرات خرما نهایت بهره را ببریم. استاندار بوشهر در پایان خواستار افزایش نظارت و کنترل قیمت‌ها و کیفیت کالاها در ماه‌های پایانی سال شد و افزود: نظارت بر بازار بوشهر بیشتر شود.

برچسب ها: اقتصاد ، کالا ، مردم
نام:
ایمیل:
* نظر: