bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر از امحای 9 تن محصولات لبنی و پروتئینی فاسد در بوشهر طی اجرای طرح پایش و نظارت مستمر بر شرکت‌ها و سردخانه‌ها خبر داد.
حسن فخرایی روز گذشته با بیان این‌که محصولات پروتئینی و لبنیات کشف شده شامل شیر، دوغ، ماست، پنیر، کالباس، سوسیس، همبرگر، سس مایونز و کباب فاسد و تاریخ ‌مصرف گذشته است، افزود: مواد غذایی کشف شده پس از شناسایی و طی مراحل قانونی و قضائی ضبط و در سایت دفن زباله شهری بوشهر دفع بهداشتی و پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گفته فخرایی، با توجه به اهمیت و حساسیت عرضه مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای با هدف تامین سلامت مصرف‌‌کنندگان، همه محصولات غذایی را از تولید تا مصرف با دقت و بجد رصد می‌‌کنند. نظر به ارتقای سلامت جامعه و کنترل عوامل محیطی همه مراکز توزیع‌ کننده مواد غذایی به‌ویژه سردخانه‌ها و انبار شرکت‌های بزرگ نگهدارنده مواد غذایی در شهرک صنعتی 2 و منطقه تنگک بوشهر مورد پایش و ارزیابی دقیق قرار گرفتند.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با بیان این‌که عرضه محصولات لبنی و پروتئینی تابع شرایط خاص بهداشتی است و در این ارتباط، تاریخ‌های تولید، پایان و ویژگی‌های نگهداری محصول ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: سامانه تلفنی 190 برای شکایت و اعلام مشکلات بهداشتی شهروندان به ‌صورت شبانه‌ روزی پاسخگو است.

نام:
ایمیل:
* نظر: