bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که قدس نه تنها با تصمیم امریکا پایتخت اسرائیل نخواهد شد، بلکه با تصمیم مردم فلسطین پایتخت این کشور باقی خواهد ماند.
به گزارش العهد، نعیم قاسم گفت، تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل با حضور مردم مجاهد فلسطین که شب و روز فریاد آزادی آن را سر می‌دهند، تحقق نمی‌یابد. قاسم افزود، امریکایی که به تنهایی بر دنیا سلطه داشت، نتوانست مقاومت فلسطینیان را بشکند و امروز فلسطین در مقابل امریکا با وجود طرف‌های قوی قدرتمندتر است. وی تاکید کرد، قدس نه تنها با تصمیم امریکا پایتخت اسرائیل نخواهد شد، بلکه با تصمیم مردم فلسطین پایتخت این کشور باقی خواهد ماند.

 وی تصریح کرد: قدس یک مساله فلسطینی، عربی، مسیحی و اسلامی است و اشتباه است که آن را مساله فلسطینی یا عربی بدانیم، به همین دلیل است که همه تلاش ما صرف آزادی قدس می‌شود. معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد، حزب‌الله از همان آغاز یک تصمیم قاطع گرفت و آن این است که فلسطین قطب و مرکز است، زیرا حزب‌الله می‌داند با آزادی فلسطین پیروزی محقق می‌شود و هنگامی که اسرائیل و تروریسم تکفیری نابود شوند، لبنان و همه منطقه آزاد می‌شود، زیرا نابودی اسرائیل، پایان داعش و پیروزی بر آن دو اقداماتی است که آزادی فلسطین را نزدیک می‌سازد. قاسم تاکید کرد، انتفاضه تنها راه‌حل است و باید از این گزینه سیاسی، فرهنگی و نظامی دفاع کنیم و از مقاومت به‌عنوان رویکردی بی‌بدیل محافظت کرد.

برچسب ها: سیاسی ، حزب‌الله ، لبنان
نام:
ایمیل:
* نظر: