bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه بر لزوم توجه به محیط زیست در این شهرستان تاکید کرد.
جاسم زارعی روز گذشته در نشست هم‌اندیشی نحوه اجرائی کردن تدوین طرح سند جامع سلامت شهرستان عسلویه با بیان این‌که برای پیشرفت و ایجاد تحول در یک جامعه، ضمن این‌که باید با برنامه و علمی کار کرد، وجود افراد با انگیزه، با ایمان، راسخ به برنامه‌ها و همچنین دارای اهداف و آرزوهای والا ضروری است، تصریح کرد: برای اجرائی کردن برنامه جامع سلامت ۱۰ ساله شهرستان، حداقل به ۱۰ فرد جهادی معتقد به این مقوله نیاز داریم. افراد با اهداف و آرزوهای مثبت کافی است، خود را در وادی خدمت خالصانه به خلق قرار دهند، خواه ناخواه به موفقیت‌هایی نائل خواهند شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه با بیان این‌که آنچه مهم است، انجام کار مفید برای عموم است، تلاش برای افزایش آمار صرف یا تظاهر و گول زدن افکار عمومی کار به جایی نمی‌برد، افزود: اولویت اول مردم شهرستان از دیدگاه خانه مشارکت مردمی رفع آلودگی محیط زیست و تنفس هوای پاک است. اولویت‌های بعدی ایجاد تصفیه‌خانه استاندارد، سهمیه پزشکی در رشته‌های بهداشتی شهرستان در کنکور سراسری، آسیب‌های اجتماعی و اصلاح سبک زندگی و تغذیه سالم است.
زارعی بر لزوم جمع‌آوری مستندات و پژوهش‌های انجام گرفته در سطح شهرستان و همکاری بیش از بیش همه مردم به‌ویژه نخبگان و فرهیختگان و همچنین اداره‌ها، نهادها و شرکت‌ها به‌ویژه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تاکید کرد.

برچسب ها: جامعه ، هوای پاک ، بهداشت
نام:
ایمیل:
* نظر: