bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، پس از تساوری تیمش برابر پارس جنوبی جم، نتیجه این بازی را عادلانه توصیف کرد.
زلاتکو کرانچار پس از تساوی صفر بر صفر تیمش در برابر شاگردان تارتار در نشست خبری گفت: در این دیدار بازیکنان تیم سپاهان با وجود اینکه در انجام برنامه‌های تاکتیکی خوب عمل کردند ولی خط حمله آنها زهر دار نبود و موفق به گلزنی نشد. به هر حال تیم سپاهان اصفهان موفق به کسب یک نتیجه مساوی ارزشمند در زمین حریف شد.

کرانچار بیان کرد: تیم پارس جنوبی نیز از جمله تیمهای باکیفیتی است که موفق به ارائه یک نمایش قابل قبول شد. در این دیدار بیشتر سعی بر کنترل پارس جنوبی برای ممانعت از ایجاد موقعیت های گلزنی آنان بودیم که تا حدودی نیز در این امر موفق ظاهر شدیم.

این مربی کروات، در خصوص نوسان روند نتیجه‌گیری این تیم در نیم فصل نیز گفت: امسال بازیکنان جدید زیادی جذب تیم شدند که این امر باعث شد تا برای هماهنگی آنها و رسیدن به شرایط ایده آل زمان زیادی صرف شود. در این دیدار قضاوت خوب و عادلانه ای انجام و در هیچکدام از صحنه ها اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی دیده نشد.

وی در ارتباط با جو ورزشگاه تختی جم نیز گفت: امروز جو بسیار خوبی در ورزشگاه شهر جم حاکم بود و تماشاگران پارس جنوبی به دور از هر حاشیه تنها به حمایت از تیم خود پرداختند که این نشان از اخلاق و متانت آنان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: