bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
دروازه‌بان بوشهری مس سونگون پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند و قهرمانی در لیگ برتر فوتسال می‌گوید که به همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت و تماشاگران تیم مس تبریک می‌گویم چرا که همه برای قهرمانی زحمت کشیدند.
علیرضا صمیمی در این‌باره گفت: برای رسیدن به این قهرمانی باشگاه ۲ سال برنامه‌ریزی کرده بود، در لیگ نائب قهرمانی داشتیم و رتبه سومی هم کسب کرده بودیم اما امسال حق تیم ما بود قهرمان شود. همه بچه‌ها برای گرفتن جام قهرمانی همدل شده بودند، خوشحالم یک هفته زودتر به قهرمانی رسیدیم. امروز دو تیم یک بازی سطح بالا را به نمایش گذاشتند و اگر بنا به انتخاب ۵ بازی برتر باشد، این بازی جزء آنها قرار می‌گیرد.

صمیمی با اشاره به این‌که تیم مس در پایان بازی برای قهرمانی جنگید، تصریح کرد: بازی هوشمندانه و منطقی داشتیم و هر چند دقایقی از بازی عقب افتادیم اما در نهایت با درایت کادر فنی وسخت‌کوشی بچه‌ها برنده این بازی شدیم. بازی گیتی پسند را خوب آنالیز کرده بودیم، نقاط ضعف و قوت، گیتی‌پسند را می‌دانستیم، اشتباهاتی هم در جریان بازی داشتیم اما در نهایت برنده شدیم و قهرمان امسال شدیم و بازی آخر تشریفاتی است. فوتسال نیازمند بیشتر دیده شدن است. با توجه به جایگاه وقدرت فوتسال ایران در آسیا و جهان فوتسال می‌تواند جزء ۳ ورزش اول کشور شود. درخواست من از مسوولان ورزش این است که همان نگاهی که به فوتبال را دارند، به فوتسال داشته باشند چرا که می‌توانیم در آسیا و جهان مقام بیاوریم، خوشحالیم که نظرها نسبت به فوتسال تغییر کرده و می‌خواهیم در جام جهانی ۲۰۲۰ فینال را برگزار کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: