bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۶
سرپرست گروه «آوای موج» از اجرای قطعاتی از استاد احمد علی‌شرفی و استاد قنبر راستگو در کنسرت این گروه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

محسن آقایی درباره حضور این گروه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: در دوره‌های قبلی جشنواره فقط یکی دو گروه جنوبی حضور داشتند ولی خوشبختانه امسال تعداد این گروه‌ها بیشتر شده است. مسوولان جشنواره سالن بزرگ‌تری را هم در اختیار ما قرار داده‌اند که ما از این بابت خوشحال هستیم.

وی درباره قطعاتی که "«آوای موج» برای اجرا در جشنواره فجر انتخاب کرده، توضیح داد: موسیقی که ما در این کنسرت اجرا می‌کنیم، برگرفته از موسیقی بوشهر و هرمزگان است. قطعاتی از استاد احمد علی‌شرفی و همین‌طور استاد قنبر راستگو را اجرا خواهیم کرد. ما خیلی دوست داشتیم آقای راستگو بتوانند با ما به روی صحنه بیایند و اجرا کنند ولی متاسفانه وی درگیر بیماری هستند.
سرپرست گروه «آوای موج» با اشاره به این‌که از موسیقی بوشهر هم یک‌سری از قطعات قدیمی بوشهری را که مردم با آنها آشنایی دارند، اجرا می‌کنیم، افزود: قطعات کنسرت صد درصد حال و هوای جنوب را دارند که البته ما سورپرایزهایی هم برای کنسرت داریم که به وقتش متوجه خواهید شد.
یادآوری می‌شود، گروه موسیقی «آوای موج» در سومین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در برج آزادی ساعت 16:30 دقیقه به روی صحنه می‌رود.

برچسب ها: هنر ، موسیقی ، آوای موج
نام:
ایمیل:
* نظر: