bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۶
افرادی که اقدام به افزایش غیرقانونی و خودسرانه قیمت کالا‌ها درایام نوروز کنند به تعزیرات حکومتی معرفی و بر اساس قانون با آنان برخورد شدیدی خواهد شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی در نخستین جلسه ستاد بازرسی و نظارتی هم‌اندیشی و هماهنگی به‌ منظور اجرای طرح نظارتی ویژه خدمات سفر شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد بازرسی و نظارتی خدمات سفر شهرستان دشتی باید در امور مختلف از جمله بهداشت و سلامت، حمل‌ونقل و امنیت و اسکان در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی برنامه‌ریزی دقیق انجام و اقدامات هماهنگی و مطلوبی ارائه نمایند.

داریوش رزمی در این‌باره افزود: شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، اصناف، تعزیرات، شهرداران، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و بخشداران از اعضای ستاد بازرسی و نظارتی خدمات سفر شهرستان دشتی هستند.

وی تصریح کرد: گروه‌های بازرسی در راستای اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت شبانه‌روزی  اقدام به بازرسی و نظارت بر اصناف مختلف خدمات‌رسان، مسافربران و گردشگران انجام و از فعالیت‌های فعالیت واحدهای غیرمجاز جلوگیری کنند. کمیته بازرسی نظارت خود را از اسکان، رفاه، ارزاق عمومی، امداد خودرو، خدمات بهداشتی، خدمات درمانی، خدمات پذیرایی و سایر خدمات انجام می‌دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر: