bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اعلام کرد، برای تکمیل 17 طرح فرهنگی-هنری در این استان 1100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
1100میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های فرهنگی بوشهر نیاز استآنیتا مظفری با اعلام این خبر گفت: این طرح‌ها با 33 هزار و 110 مترمربع مساحت در دست ساخت است اما سه طرح به علت کمبود اعتبار راکد است.
وی با اشاره به این‌که تاکنون برای طرح‌های در دست احداث 249 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: همچنین هشت طرح با پیشرفت فراتر از 50 درصد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. شش طرح دیگر نیز پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد دارند که به‌علت کمبود اعتبار سرعت اجرای آنها روند مطلوبی ندارد.

مظفری با بیان این‌که این طرح‌ها شامل مجتمع فرهنگی-هنری، سالن آمفی‌تئاتر، فرهنگسرا و انجمن فرهنگی هنری است، یادآور شد: اکنون 24 مرکز فرهنگی-هنری استان بوشهر با مجموع مساحت 27 هزار و 560 مترمربع در دست بهره‌برداری است.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان تاکید کرد: در شرایط کنونی 11 مرکز فرهنگی-هنری استان بوشهر شامل مجتمع‌های فرهنگی هنری شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه، کنگان، دیّر، خورموج، اهرم و سالن‌های آمفی‌تئاتر در شهرهای برازجان و گناوه و فرهنگسرای برازجان به بخش خصوصی اجاره داده شده است. در این میان، برای رفاه حال هنرمندان اقدام‌های ویژه‌ای از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پیش‌بینی شده تا خللی در روند کار هنرمندان استان صورت نگیرد.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، ارشاد
نام:
ایمیل:
* نظر: