bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
وقتی انحصار وجود داشته باشد، اوضاع بر همین منوال است، وقتی رقیب نباشد سوار الاغ هم که باشید، بر این باور هستید بر اسب راهوار سوارید و خیلی زود هم به هدف می‌رسید.
نه صدا دارد و نه سیما!کریم جعفری:
وقتی انحصار وجود داشته باشد، اوضاع بر همین منوال است، وقتی رقیب نباشد سوار الاغ هم که باشید، بر این باور هستید بر اسب راهوار سوارید و خیلی زود هم به هدف می‌رسید. این حال و روز صدا و سیمای میلی ایران است که که به میل خودش در حال نابودی کشور بردن آن به ورطه تاریکی بوده و صدایی هم از کسی در نمی‌آید، چرا که همه می‌خواهند در این سازمان پر از اشکال دیده شوند!! سازمانی که با بودجه چند هزار میلیارد تومانی بلندگوی یک قشر محدود کمتر از 20درصد جامعه است که با چهره‌های تکراری، برنامه‌های تکراری، حرف‌های تکراری، اهداف ناهمگون و مدیران کم‌سواد فکر می‌کنند می‌توانند مردم را مدیریت کنند.

 مردم ایران نزدیک به یک دهه است که دیگر از این صدا و سیما فاصله گرفته و حاضر نیستند توجهی جدی به آن داشته باشند، مدیران این سازمان که نه برای مردم صدا دارد و نه سیما، صرفا از آن ابزاری برای پیشبرد اهداف خود و حمله به مخالفان استفاده می‌کنند. همان روشی که اصولگرایان در رسانه‌های پرتعداد خود در طول دو دهه گذشته قاطبه مردم کشور را به منافق، ضدانقلاب، امریکایی، اسرائیلی و ...

 نواخته و می‌نوازند. متاسفانه این صداها به جایی نمی‌رسد و ما هم انتظار نداریم که این سازمان درست شود یا به سمت مردم بیاید، دستکم دست از سر کشور بردارد تا کشور نابود نشود، دستکم مردم را با هم دشمن نکند، برود سراغ کاسبی خودش و تا بتواند حقوق کارمندانش را بدهد که عموما از دو سه استان بیشتر نیستند و ماشاالله همه به یکی دو لهجه صحبت می‌کنند. دیروز چند کلیپ از مردمی دیدم که صدا و سیمای میلی مصاحبه‌های آن را طبق معمول همیشه تقطیع کرده بود تا بهره خودش را ببرد. جالب است که مدیران و تهیه‌کنندگان آن همواره دیگران را متهم به تقطیع و تحریف می‌کنند و بندگان خدایی که این بلا سرشان درآمده بود در جامعه بدنام شده و دنبال راه فراری می‌گشتند. 

صدا و سیمایی که این بلا را بر سر مردم در می‌آورد و اینگونه حرف‌های مردم را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهد باید نباید درش را گل گرفت و برای همیشه آن را تخته کرد؟ مردم چه گناهی کرده‌اند که باید این رادیو و تلویزیون را که جز دشمنی با بیش از 80درصد مردم را ندارد، تحمل کنند؟ من حتی در مخیله‌ام هم نمی‌گنجد که مدیران این سازمان و کسانی که به آن دستور می‌دهد اعتقادی به خدا و آخرت داشته باشند، که اگر داشتند این گناهان کبیره و صغیره را انجام نمی‌دانند. اگر مردم پناه به شبکه‌های ماهواره‌ای برده و می‌برند، که البته دیگر برای آقایان اصلا اشکال ندارد، و سراغ فضای مجازی رفته‌اند فقط و فقط خیانت‌های این سازمان در حق مردم و کشور است. ما برای تاریخ می‌نویسیم تا فرداروز ما را متهم به همراهی با این جماعت دروغگو نکنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: