bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
آیین پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فردا (پنجشنبه 21 دی‌ماه جاری) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسندگان ادبیات کودک ساعت 14 در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
برگزاری آیین پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانیدبیر اجرائی دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که با حضور اعضا و تسهیل‌گران باشگاه‌های برگزیده و تقدیری برگزار می‌شود، ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ کودکان و نوجوانان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو باشگاه برگزیده، یک مربی برگزیده، یک نامه برگزیده و یک فیلم برگزیده معرفی خواهند شد. همچنین از یکی از باشگاه‌های برگزیده اولین دورۀه جام با اهدای نشان استمرار تقدیر خواهد شد.
ابراهیم حیدری در ادامه با بیان این‌که در این برنامه همچنین از هفت باشگاه، نویسندگان چهار نامه و سازندگان چهار فیلم یک‌دقیقه‌ای معرفی کتاب نیز تقدیر خواهد شد، افزود: همچنین از دو نویسنده که آثار آنها از سوی کودکان و نوجوان شرکت‌کننده در جام باشگاه‌ها با بیشترین استقبال مواجه شده، تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به این‌که ویژگی مهم دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، نقش فعال و قابل توجه باشگاه‌های روستایی است، تصریح کرد: این جام رقابت فرهنگی خوبی بود که توانست اهداف کمی و کیفی ما را تا حدود زیادی برآورده کند. برگزاری دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی ظرفیت‌های خوب شهرها و روستاهای مختلف را به ما نشان داد که امیدواریم با همکاری و یاری نهادهای مرتبط، در دوره سوم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

دبیر اجرائی دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با بیان این‌که مراسم پایانی دومین دوره جام با اجرای مهسا ملک‌مرزبان و مژگان عظیمی، به‌صورت یک برنامه رادیویی برگزار ‌می‌شود، گفت: در کنار این اجرای رادیویی، نماهنگ معرفی باشگاه‌های برگزیده و تقدیری و فیلم‌های موبایلی برگزیده و تقدیری پخش خواهد شد و شماری از نامه‌های بچه‌ها به نویسندگان خوانده می‌شود. در پایان برنامه نیز گروه موسیقی نوجوان «آشیانه کودک» کنسرت موسیقی اجرا می‌کنند و شرکت‌کنندگان از باغ کتاب تهران دیدن خواهند کرد.
یادآوری می‌شود، دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی از فروردین‌ماه سال جاری در شهرها و روستاهای مختلف آغاز به کار کرد که این مراسم پایان‌بخش آن خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: