bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم و محمدحسین زاهدی‌فرد داور خوش آتیه استان بوشهر، سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای این استان شد.
زاهدی‌فرد و تارتار سفیر المپیاد ورزشی شدندمعاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان بوشهر در این باره گفت: این دو چهره سرشناس ورزشی در برگزاری المپیادهای درون مدرسه همکاری خوبی داشته‌اند و ترویج ورزش همگانی و توسعه آن از اهدافی است که با همکاری تارتار و زاهدی‌فرد در مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود.

حسن قلندری افزود: کمک به اعتلای ورزش آموزشگاهی و استعدادیابی در مدارس استان از فعالیت‌های و علاقه‌های این دو نفر است که آموزش وپرورش استان در این زمینه، از تخصص آنها استفاده می‌کند. در این ارتباط بیشتر استان‌های کشور قهرمانان ملی خود را به عنوان سفیر این المپیاد معرفی کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ ورزش همگانی در تمام سطوح جامعه بیان کرد: قهرمانان ملی در نقش سفیر المپیاد ورزشی دورن مدارس می‌توانند با حضور در مدارس و با هماهنگی مسئولان تعلیم و تربیت به ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و سبک زندگی سالم برای دانش آموزان بپردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر: