bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
مهدی طارمی، در ۳ فصل و نیم حضور در پرسپولیس دو بار آقای گل شد و تا یک قدمی بهترین بازیکن آسیا پیش رفت و سرانجام در آستانه پایان ۴ ماه محرومیت، به تیم الغرافه قطر پیوست.
شاید مهم‌ترین خبر این روزهای فوتبال ایران، انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر باشد، آن هم در حالی که روزهای پایانی محرومیت ۴ماهه‌اش را می‌گذراند.

 مهدی طارمی که در سال ۱۳۹۳ از تیم ایرانجوان بوشهر به پرسپولیس پیوست و با ۱۵۰ میلیون تومان بازی در باشگاه پرسپولیس را شروع کرد، حالا و در پایان ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۶ با حقوق ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای حداقل ۸ بازی در نیم‌فصل به تیم الغرافه قطر رفت.

طارمی در پرسپولیس، توانست دو بار آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شود و در قهرمانی پرسپولیس پس از ۹ سال در لیگ برتر سهیم باشد.

این بازیکن در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی نیز حضور داشت و توانست به جام جهانی ۲۰۱۸ نیز صعود کند.

حال باید دید مهدی طارمی در الغرافه قطر می‌تواند موفقیت‌هایش در پرسپولیس را تکرار کند و همراه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برود، یا موقعیت گلی را که به دست آورده، به اوت خواهد زد.
برچسب ها: فوتبال ، پرسپولیس ، طارمی
نام:
ایمیل:
* نظر: