bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
با فرض عملیاتی شدن تمام برنامه های ارائه شده بخش اشتغال در لایحه بودجه 97 باز هم دولت باید در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دارای مدارک بالا و تحصیلات غیر مرتبط تجدید نظر کند.
ایمن‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی 18:30 در خصوص ویژگی های لایحه بودجه 97 تصریح کرد:در حال حاضر دغدغه ما این است که آیا برنامه بودجه 97 در خصوص اشتغال به طور کامل محقق می شود یا خیر؛ دولت اعتقاد به خروج از بحران اشتغال دارد و برنامه ارائه شده نیز روی کاغذ خوب است ولی در عمل باید منتظر ماند.

وی ادامه داد: البته آنچه دولت ارائه کرده است نقاط ابهامی دارد و دغدغه ما در مجلس این است که با فرض عملیاتی شدن تمام برنامه ها باز هم دولت باید در برنامه خود در بحث اشتغال فارغ التحصیلان دارای مدارک بالا و تحصیلات غیر مرتبط تجدید نظر کند و برنامه ریزی جدیدی ارائه دهد. 

ایمن‌آبادی تاکید کرد: در مجلس با افزایش 50 درصدی قیمت کالایی که تاثیر بالایی دارد مخالف هستیم اما احتمالا افزایش جزئی در حامل های انرژی خواهیم داشت و هر تغییراتی با نظر دولت بوده است.

این نماینده مجلس در خصوص طرح واگذاری پروژه های نیمه تمام گفت: ما در کشور پروژه‌هایی با قدمت 37 ساله داریم و باید این طرح ها هرچه سریع واگذار گردد زیرا برخی پروژه ها به اثار باستانی تبدیل شده است.

برچسب ها: اشتغال ، بودجه
نام:
ایمیل:
* نظر: