bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۶
این روزها استاندار بوشهر حرف‌های غریب، عجیب و تازه‌ای می‌زند که شاید برای ما جماعت خبرنگار و روزنامه‌نگار که اوضاع واقعی جامعه را بیش از همه و شاید هم خود استاندار می‌دانیم چندان جالب نباشد.
حرف‌های غریب آقای استاندار!!بامداد جنوب: 
این روزها استاندار بوشهر حرف‌های غریب، عجیب و تازه‌ای می‌زند که شاید برای ما جماعت خبرنگار و روزنامه‌نگار که اوضاع واقعی جامعه را بیش از همه و شاید هم خود استاندار می‌دانیم چندان جالب نباشد. عبدالکریم گراوند در روزهای گذشته با یک سفر کاری به دو سه شهرستان مرکز و جنوب استان فرمانداران جدید (شما بخوانید خسته‌های بی‌برنامه) جابه‌جا شده را کرد اما نکته قشنگ این ماجرا، تعریف‌هایی است که گراوند از فرمانداران جابه‌جا شده کرد، بود.
وی در سفر به کنگان برای معارفه فرماندار جدید آن تغییر را به جابه‌جایی تعبیر کرد و گفت که جابه‌جایی فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان با هدف تداوم روند توسعه در استان انجام می‌شود!!! اما جالب‌ترین جای ماجرا آنجاست که او از «گله‌مندی و ناراحتی مردم و مسوولان شهرستان‌های جنوبی از رفتن و جابه‌جایی فرمانداران» گفت و ادامه داد که این گله‌مندی «بیانگر موفقیت آنان و این موفقیتی ارزشمند برای دولت تدبیر و امید است.» 

با احترام کامل خدمت استاندار باید عرض کنم که بخش اعظمی از مردم شهرستان‌های جنوبی، دست‌کم در شهرستان عسلویه هیچ رضایتی از عملکرد فرماندار نداشتند و هزاران بار این نارضایتی را در تماس‌های مختلف با روزنامه بامداد جنوب فریاد زدند. این‌که مسوولان ناراحت هستند، خوب مشخص است که وقتی همه با هم سرِ یک سفره نشسته‌اند و راس سفره تغییر می‌کند تا ذائقه مسوولان با نفر جدید هماهنگ باشد، سخت است و زمان‌بر.
متاسفانه روند بسیار زشت و ناپسندی که هنگام رفتن سلف گراوند به گیلان باب شد و عده‌ای «مجیزگو» با رها کردن حوزه مسوولیت خود در سفری که ده‌ها میلیون تومان هزینه برداشت به رشت رفتند تا «ارادت» مجدد خود را اعلام کنند، اینجا هم خود را نشان داد. در معارفه فرماندار جدید دشتی عده‌ای از عسلویه به خورموج آمدند تا تشکری کرده باشند از حمایت‌های بی‌دریغ فرماندار آن. ای کاش دستمان باز بود و مسائلی را مطرح می‌کردیم که مردم بیشتر می‌دانستند.
حالا برای آن‌که عرصه خالی نباشد، در ادامه آنچه را که عبدالکریم گراوند در این مراسم! گفت نقل می‌کنیم تا رعایت امانتداری را کرده باشیم. فقط این توصیه را از ما داشته باشید که جای دیگری از فرمانداران دفاع نکند، به‌ویژه فرماندار دشتستان و تنگستان که اگر مردم چاره داشتند شبانه آنها را فراری می‌دادند. 

گراوند در ادامه یادآور شد: با این حال تغییر فرمانداران و جابه‌جایی آنها بر اساس ارزیابی‌های مشخص و بنا بر خیر و صلاح آنها انجام می‌شود، ظرفیت شهرستان‌های جنوبی استان از جمله کنگان همگی کارکرد ملی پیدا کرده و برای تمام ایران اسلامی شناخته شده هستند. وفاق، همدلی و اتحاد اهل سنت و شیعه از جمله افتخارات شهرستان کنگان است که باید از آن برای توسعه و پیشرفت روزافزون این شهرستان بهره برد.
گراوند قانونمداری، استفاده از توان مدیریتی زنان و جوانان، تامین امنیت و آرامش، حمایت از سرمایه‌گذاران و گره‌گشایی از کار آنها را از جمله اولویت‌های پیش‌بینی شده برای فرمانداران عنوان کرد.

وی با بیان این‌که در راستای تحقق حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع باید همواره در اولویت کاری فرمانداران باشد، افزود: از فرماندار کنگان انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت این شهرستان برای کاهش بیکاری و حل مشکل سند مالکیت برخی از زمین‌های آن توجه لازم را داشته باشد. در این آیین فتح‌الله نوروزی بعنوان سرپرست فرمانداری کنگان معرفی از خدمات عبدالنبی یوسفی تجلیل شد.
البته این نکته را باید مورد تاکید قرار داد که فتح‌الله نوروزی و عبدالنبی یوسفی از دوستان ما هستند و بارها هم تاکید کرده‌ایم که کدام یک از فرمانداران باید مراقبت بیشتری کنند. 

برچسب ها: سیاسی ، استانداری ، گراوند
نام:
ایمیل:
* نظر: