bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری باند پنج نفره سارق طلاجات خبر داد.
 سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده روز گذشته با بیان این‌که در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در بوشهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و طرح ویژه‌ای در این رابطه تدوین و به واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی ابلاغ شد، تصریح کرد: ماموران حین انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی‌های میدانی سارقان را در حین سرقت شناسایی کردند.
به گفته وی، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از اعضای باند را در حین شکستن شیشه در حیاط خلوت منزلی در یکی از محلات شهر بوشهر دستگیر کنند.

وی با بیان این‌که متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۳ جلالی با اعتراف به چندین فقره سرقت با همدستی چهار نفر از دوستان خود اعتراف کرد، افزود: ماموران با هماهنگی پلیس راه، همدستان وی را که در حال خروج از استان از محور بوشهر - گناوه بودند، دستگیر کردند. 
این مقام انتظامی با اشاره به این‌که متهمان در بازجویی‌های اولیه به چندین فقره سرقت طلاجات از منازل در شهر بوشهر اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو سارقان تعداد زیادی از اموال سرقتی را کشف کردند.
سرهنگ عرب‌زاده یادآور شد: شهروندان منازل خود را به امکانات و تجهیزات ایمنی همچون دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز و جلو در و پنجره‌ها،‌ حفاظ‌های مناسب نصب کنند.

برچسب ها: جامعه ، سارق ، طلا
نام:
ایمیل:
* نظر: