bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
تسریع در ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر در دستور کار است و افزایش پیشرفت فیزیکی طرح‌های درمانی زمینه تخصیص اعتبارات را فراهم می‌کند.
استاندار بوشهر در نشست با اعضای هیات مدیره نظام پرستاری استان با تسلیت حادثه برای نفتکش ایرانی و جان باختن شماری از هموطنان در این حادثه، به اهمیت کار پرستاری اشاره کرد و گفت: کار در حوزه بهداشت و درمان سخت و طاقت فرسا بوده و یکی از مهم ترین بخش‌ها هم کاری پرستاری است.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه بهداشت و درمان جز نیازهای اولیه افراد است،افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت در جامعه، دولت تدبیر و امید رویکرد خود را توجه به این بخش معطوف کرده و شاهد عملکرد مثبت وزارت بهداشت و درمان هم بودیم. پرستاران نقش مهمی در فرایند درمان بیماران و سلامتی جامعه دارند از این رو ایت قشر جایگاه بالایی در جامعه دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید سطح خدمات در بخش بهداشت و درمان ارتقا یابد خاطر نشان کرد: تسریع در ساخت اورژانس هسته‌ای بوشهر در دستور کار است و هر قدر پیشرفت فیزیکی طرح‌های درمانی استان ارتقا یابد به همان اندازه هم اعتبار لازم اختصاص می‌یابد. یکی از موضوعات مهم در حوزه بهداشت و درمان استان، مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از شرکت‌های بیمه‌ای است که این موضوع را از طریق معاون اول رئیس جمهور پیگیری می‌کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: