bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۶
شکست تحقیرآمیز بوشهری‌ها از صدرنشین لیگ دسته یک؛
در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک روز گذشته بادرانی‌ها در بوشهر میهمان تیم پائین جدولی ایرانجوان بودند و در پایان موفق شدند با سه گل حریف خود را شکست دهند.
بامداد جنوب- علی پورتنگستانی:بحران کلمه کوچکی برای ایرانجوان است
در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک روز گذشته بادرانی‌ها در بوشهر میهمان تیم پائین جدولی ایرانجوان بودند و در پایان موفق شدند با سه گل حریف خود را شکست دهند.
ایرانجوان که در این بازی دست به تغییرات زیادی زده بود و البته با توجه به بضاعت خود، مقابل بادران قرار گرفت. بازی با حملات تیم بادران شروع شد که در همان دقایق اول روی دروازه ایرانجوان فشار آورند اما مهم‌ترین موقعیت را در دقیقه 15 عباس چاپی بازیکن ایرانجوان روی دروازه بادران ایجاد کرد شوت محکم او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت در حالی‌که دروازه این تیم خالی بود، بازیکنان ایرانجوان نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و بازیکن بادران با حضور به موقع خود توپ را به کرنر فرستاد. ولی ایرانجوانی‌ها مطابق بازی‌های گذشته باز هم در یارگیری اشتباه کردند و در دقیقه 28 گل اول را دریافت کردند. 

در حالی که نظرزاده می‌توانست توپ ارسالی را دفع کند ولی روح‌الله نعمتی از پشت سر او آمد و توپ را وارد دروازه ایرانجوان کرد و حساب کار یک بر صفر به سود بادران شد. بادرانی‌ها پس از این گل فشار خود را روی دروازه ایرانجوان حفظ کردند در حالی که می‌توانستند اختلاف را به دو گل برسانند، عساکره دروازه‌بان ایرانجوان با عکس‌العمل خوبش مانع از گل شدن این توپ شد. در ادامه حملات خطرناک بادران، شوت بازیکن این تیم از پشت محوطه جریمه ایرانجوان، با اختلاف کم از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت. در سه دقیقه پایانی این ایرانجوان بود که بازی را دست گرفته بود، چراکه نمی‌خواست بازنده به رختکن برود. در یک صحنه مشکوک در دقیقه 44، توپ به دست بازیکن بادران بود و ایرانجوانی‌ها معتقد بودند که داور باید خطا می‌گرفت ولی داور چنین تصمیمی نداشت. بلافاصله پس از این صحنه حمدالله حمدان از ایرانجوان صاحب موقعیت گلزنی شد که به‌راحتی این موقعیت را از دست داد. در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود بادران به پایان رسید. 

نیمه دوم با حملات نصفه و نیمه ایرانجوان آغاز شد. مهم‌ترین موقعیت ایرانجوان در 15 دقیقه ابتدایی این نیمه روی یک پرتاب اوت به‌دست آمد که بازیکن بادران توپ را روی خط دروازه بیرون کشید تا آه از نهاد بازیکنان ایرانجوان و تماشاگران این تیم بلند شود. از طرف دیگر، مدافعان ایرانجوان روی هر توپ ساده‌ای اشتباه می‌کردند و یک موقعیت برای حریف ایجاد می‌کردند. در یک صحنه، روی توپ ارسالی مدافعان ایرانجوان که تعدادشان به چهار می‌رسید در دور کردن توپ گیج شدند و بازیکن بادران هم از این فرصت استفاده کرده ولی با دخالت دروازه‌بان و یک بازیکن دیگر ایرانجوان این توپ به گل تبدیل نشد. چند دقیقه پس از این موقعیت ایرانجوانی‌ها روی تک موقعیت‌های خود می‌توانستند به گل برسند ولی دروازه‌بان بادران به‌خوبی توپ را دفع کرد. بالاخره در دقیقه 79، مدافعان ایرانجوان در آفسایدگیری دچار اشتباه شدند و بازیکن بادران هم از این فرصت طلایی بهترین استفاده را کرده و برای بار دوم دروازه ایرانجوان را باز کرد. پس از این گل ایرانجوان دو موقعیت ناتمام ایجاد کردند ولی با درخشش دروازه‌بان بادران، این توپ‌ها وارد دروازه نشد. در دقایق پایانی، بادرانی‌ها بار دیگر از جلو کشیدن بازیکنان ایرانجوان استفاده کردند و گل سوم را به‌ثمر رساندند تا ایرانجوان در خانه خود تحقیر شود. در نهایت در روزی که مدافعان ایرانجوان هر اشتباهی که دلشان خواست انجام دادند، این تیم بوشهری در ورزشگاه شهید بهشتی با 3 گل از تیم بادران تهران شکست خورد.
ایرانجوان با قبول شکست، با 18 امتیازی در رتبه شانزدهم باقی ماند، تا خطر سقوط را بیشتر از گذشته احساس کند.
اتفاق ویژه: با توجه به محرومیت دلگرم که در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود هدایت ایرانجوان را در این بازی شهرام بوشهری، مربی دروازبانان این تیم بر عهده داشت. از سعید مفتخر دیگر کمک دلگرم هم خبری نبود.

مفتخر: بضاعت ما همین بود
سرمربی ایرانجوان پس از شکست تیم ایرانجوان بوشهر در برابر بادران تهران بازی شاگردانش در این دیدار را ستود و تاکید کرد: بضاعت ما همین بود متاسفانه در نیم فصل اول ما چندین بازیکن را از دست دادیم در حالی که به باشگاه اجازه نقل و انتقالات داده شده بود ما دو بازیکن که قرارداد داشتند را به سبب صادر نشدن کارت این بازیکنان در اختیار نداشتیم و همین مشکلات تیم را زیاد کرد. متاسفانه مدیران باشگاه ایرانجوان بوشهر نتوانستند این مشکل حل را کنند و از طرفی تیم ایرانجوان بوشهر در عرصه‌های مختلف دارای مشکلات بسیاری است که امید می‌رود برطرف شود. 
غلامرضا دلگرم با اشاره به باخت تیم ایرانجوان بوشهر خاطر‌نشان کرد: امروز باخت تیم ایرانجوان به گردن من مربی است و هوداران نباید در پایان بازی با این شعارها بازیکنان را مورد خطاب  قرار دهند. هنوز چیزی برای ایرانجوان تمام نشده در بازی‌های آینده به‌دنبال کسب نتیجه هستیم. به هر حال لیگ دسته اول لیگ فرسایشی است و من هم به بازیکنان ایرانجوان بوشهر در نیم فصل گوشزد کرده بودم که لیگ دسته اول لیگ فرسایشی هستند و همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند.
سرمربی ایرانجوان بوشهر از پرداخت 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم ایرانجوان بوشهر خبرداد و تاکید داشت که 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان ایرانجوان پرداخت شده و قرار است مطالبات کادر فنی تا پیش از بازی آینده این تیم با نفت مسجد سلیمان پرداخت شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: