bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۶
در یکسال گذشته با توسعه زیرساخت‌ها، رونق در فرودگاه بوشهر افزایش یافته به‌گونه‌ای که پرواز هواپیما ۴۴ درصد رشد داشته است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر در مراسم افتتاح نخستین مرکز آموزش خلبانی با هواپیمای فوق سبک جنوب کشور در بوشهر با بیان اینکه یکی از شاخص‌های پیشرفت هر منطقه و کشور  توسعه صنعت هوانوردی است، گفت: ایجاد مرکز آموزش خلبانی در بوشهر زمینه مهمی برای توسعه و پیشرفت و جذب توریست و گردشگر را  بیش از پیش فراهم می‌کند. استقرار صنعت آموزش هوانوردی در بوشهر با توجه به ظرفیت بالایی گردشگری زمینه رونق در بخش‌های گوناگون از جمله سرمایه‌گذاری و جذب توریسم را فراهم می‌کند.

کمال دهقان منشادی، این فرودگاه را تنها راه ورود مقامات، سرمایه گذاران و شخصیت‌ها دانست و تاکید کرد: در یکسال گذشته با توسعه زیرساخت‌ها، رونق در فرودگاه بوشهر افزایش یافته به‌گونه‌ای که پروازها 44 درصد رشد داشته است. در یکسال گذشته شاهد رشد 45 درصدی مسافر از فرودگاه بوشهر بوده‌ایم و این در حالی است که در مسیر، ساعات وشرکت‌های هواپیمایی تنوع  زیادی ایجاد شده است.

وی، از راه اندازی سامانه کمک ناوبری در فرودگاه بوشهر خبرداد و افزود: سامانه ILS در فرودگاه بوشهر راه‌اندازی شده که برای خرید و نصب این سامانه 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. همچنین با راه‌اندازی سامانه هواشناسی RVR در این فرودگاه که یکی از اساسی‌ترین بخش‌های یک عملیات پروازی است و زمینه نشست و برخاست هواپیما در شرایط مختلف جوی را فراهم می‌کند.
برچسب ها: فرودگاه ، پرواز ، زیرساخت
نام:
ایمیل:
* نظر: