bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۶
مدیرکل شیلات استان بوشهر اعلام کرد که در سال جاری شش پروژه شیلاتی در این استان در دست اجراست که سرعت بخشی در تکمیل و بهره‌برداری از آنها نیازمند تامین اعتبار است.
غلامعباس زنده بودی در جمع مسوولان شهرستان دشتی با اشاره به این‌که از مجموع پروژه‌های شیلاتی استان بوشهر چهار پروژه در شهرستان دشتی در دست اجراست، یادآورشد: این پروژه‌ها درسایت پرورش میگوی مند شامل توسعه، لایروبی و برق‌رسانی به این سایت است.
این مقام مسوول با بیان این‌که برای اجرای این پروژه‌ها 40 میلیارد ریال اختصاص یافته است که امید است با رفع مشکل تخصیص‌ها پروژه‌ها در موعد مقرر اجرائی شود، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه برق رسانی به سایت پرورش میگوی مند به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های پرورش میگوی استان بوشهر سالیانه بیش از 50 میلیارد ریال در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود.

زنده بودی با اشاره به توقف کار لایروبی بندر لاور ساحلی، افزود: کار لایروبی موج‌شکن لاور ساحلی تا یک هفته قبل فعال بود اما به دلایل پشتیبانی مالی نکردن پیمانکار، کار لایروبی را متوقف‌ کرده است. اعتبار پروژه لایروبی موج‌شکن لاورساحلی 50 میلیارد ریال است که تاکنون فقط شش میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

برچسب ها: اقتصاد ، شیلات ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: