bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۶
سرمربی پارس جنوبی نتوانست ناراحتی شدیدش از تساوی مقابل استقلال خوزستان را پنهان کند. مهدی تارتار همچنین از نمایش تیمش در نیمه دوم انتقاد کرد و...
تارتار: این فشار باید از روی ما برداشته شودسرمربی پارس جنوبی نتوانست ناراحتی شدیدش از تساوی مقابل استقلال خوزستان را پنهان کند. مهدی تارتار همچنین از نمایش تیمش در نیمه دوم انتقاد کرد و بابت مساوی از هواداران تیم پوزش خواست. متن کامل حرف‌های سرمربی پارس جنوبی در ادامه می‌خوانید.

نیمه اول باید ۵ گل می‌زدیم
بازی واقعا دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول ما می‌توانستیم با اختلاف ۴، ۵ گل از تیم استقلال خوزستان جلو بیفتیم که متاسفانه در نیمه دوم بچه‌هایمان خوب بازی را آغاز نکردند و در اشتباهات فردی حریف را صاحب موقعیت گلزنی کردیم. از طرف دیگر تیم استقلال جانانه جنگید و دفاع کرد و آنها وقت تلف کردند. در روزی که محکوم به برد بودیم شرمنده هوادارانمان شدیم و هوادارانمان را ناراحت راهی خانه‌هایشان کردیم. از همه هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم.

فوتبال بی‌رحم است
ما تا قبل از آن‌که گل مساوی را بخوریم گفتم که بچه‌هایمان نیمه دوم را خوب شروع نکردند و فکر می‌کردند مثل نیمه اول خواهد بود و ما هم هرچقدر تذکرات لازم را یادآوری کردیم اما آنطور که می‌خواستیم نشدند. فوتبال یک ورزش بی‌رحم است و اگر ما گل دوم را به استقلال صنعتی می‌زدیم شاید با اختلاف این بازی را می‌بردیم و جذابیتش هم همین است. به هر حال باز هم می‌گویم که شرمنده هوادارانمان در بحث نتیجه‌گیری شدیم.

اشتباه ما بازی فراتر از انتظار بود
او در پاسخ به خبرنگاری که از نتایج اخیر پارس انتقاد داشت، گفت: ما به‌نظر شما احترام می‌گذاریم و به جز واقعیت چیزی نگفتیم. اولا سپیدرود به‌دلیل قدمت از ما جلوتر است، دوما آن‌که نباید روی تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده فشار بگذاریم چون نتیجه‌اش عکس می‌شود. شما باید طوری با بازیکنانت رفتار کنی که توقعات از آنها پایین باشد وگرنه این بازیکنان، بازیکنانی نبودند که بدانند چکار کنند. ما باید فشار را از روی تیم برمی‌داشتیم و به حق هم گفتیم. ما دروغ نگفتیم، اگر اشتباهی هم کردیم به‌خاطر این بوده که زود بالا آمدیم. اگر روز آخر تیم ما در لیگ برتر می‌ماند اکنون ما فرشته نجات این شهر ‌بودیم.

حالا مساوی ما همه را ناراحت می‌کند
به هر حال تلاشمان را کردیم و هنوز تیم‌مان در بین ۳ تیم بالای جدول است و امروز هم به رده دوم صعود کردیم. ببینید هواداران چقدر از ما توقع دارند و شرمنده‌شان شدیم که امروز نتوانستیم پیروزی را برای آنها به ارمغان آوریم ولی واقعا انتظارات باید از تیم ما این باشد که هواداران با یک مساوی از ما ناراحت شود؟ شاید ما باید طوری برنامه‌ریزی می‌کردیم که تا روز آخر برای بقا در لیگ برتر دست و پا می‌زدیم تا آن موقع هوادارانمان ما را حمایت کنند.
تارتار درباره جدایی آلویز نانگ و کاهش حضور تماشاگران در ورزشگاه هم گفت: درباره رفتن یا ماندن هر بازیکنی باید بگویم که نظر شما قابل احترام است ولی کارهای فنی را به ما بسپارید. وقتی یک تیم نتیجه بگیرد بالطبع هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند. مهم این است که ما همچنان داریم تلاش می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: