bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اکران ١٤ فیلم در جشنواره فیلم فجر که در استان بوشهر برگزار خواهد شد، خبر داد.
حمیده ماحوزی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و همکاری دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امسال شاهد برگزاری این جشنواره در استان بوشهر خواهیم بود که باید تلاش شود تا زمینه اکران فیلم‌های‌ بیشتری در سینماهای کشور فراهم شود.
وی در ادامه با اشاره به این‌که ١٤ فیلم در بوشهر به روی پرده خواهد رفت، افزود: این فیلم‌ها تولید سال ٩٦ بوده و تاکنون در هیچ سینمای کشور پخش نشده‌اند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به این‌که علاوه بر خرید بلیت در گیشه سینما خرید به‌صورت اینترنتی برای رفاه حال هم‌استانی‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: همچنین بلیت‌های فیلم‌های جشنواره فجر دارای تخفیف است که مخاطبان برای تماشای آن می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.
ماحوزی با بیان این مطلب که این جشنواره در بوشهر از ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه همزمان با تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: فیلم‌های جشنواره فجر در سینما شهید آوینی اکران می‌شود که به‌زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.
وی در پایان برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های نقد و بررسی را با حضور صاحب‌نظران از برنامه‌های جنبی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان بوشهر معرفی کرد.

برچسب ها: فرهنگ ، جشنواره ، بوشهر ، فیلم
نام:
ایمیل:
* نظر: