bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر در دهه فجر خبر داد.
حمیده ماحوزی با اعلام این خبر، در آیین گشایش پلاتوی استاد عباس‌زاده برازجان گفت: هنر یکی از راه‌های توسعه جامعه و گذر از آسیب‌های اجتماعی است. همه هنرها زیبا هستند و فعالیت‌هایی که هنرمندان انجام می‌دهند، در توسعه فرهنگی جامعه تاثیر بسزا دارد.
وی در ادامه با تاکید بر این‌که استان بوشهر در میان سه استان برتر تئاتر کشور قرار دارد، افزود: زمانی که نام هنرهای نمایشی در کشور به میان می‌آید، نام استان بوشهر می‌درخشد، چراکه با تلاش و فعالیت انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان‌های این استان جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به این‌که یکی از مشکلات حوزه فرهنگ و هنر کمبود اعتبارات است که همین امر موجب شده، فعالیت‌های فرهنگی و هنری با مشکلاتی روبه‌رو شود، تاکید کرد: اگر اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی‌هنری نیمه‌کاره فراهم شود، با افزایش سرانه فضای فرهنگی-هنری در استان، شاهد فعالیت بیشتر هنرمندان و به‌دنبال آن رشد و اعتلای هنر خواهیم بود. ان‌شاءالله در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بوشهر، چندین تفاهمنامه‌ فرهنگی امضا خواهد شد که امیدواریم در جریان این سفر نگارخانه و پلاتوی دیگری برای شهرستان دشتستان نیز در دستور کار قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: