bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
چند روز پیش در ضمن گزارشی که در روزنامه بامداد جنوب منتشر شد از وضعیت بسیار بغرنج دشتستان و مشکلات بی‌پایانی که متوجه آن است نوشتیم و به نقل از اهالی قانع، فروتن و بادانش آن خواستار «اخراج» فرمانداری شدیم که هیچگاه با مردم این شهرستان روراست نبود...
کریم جعفری:
چند روز پیش در ضمن گزارشی که در روزنامه بامداد جنوب منتشر شد از وضعیت بسیار بغرنج دشتستان و مشکلات بی‌پایانی که متوجه آن است نوشتیم و به نقل از اهالی قانع، فروتن و بادانش آن خواستار «اخراج» فرمانداری شدیم که هیچگاه با مردم این شهرستان روراست نبود، حالا شنیده‌های بامداد جنوب حکایت از آن دارد که قرار است این مهم روی دهد و با رفتن فرمانداری که ماندنش جز آبروریزی (شما در نظر بگیرد که زور فرماندار فقط به یک معلم برای شکایت از می‌رسد و روی هیچکس را برای رضایت هم نگرفته است) برای خودش، دولت و زحمت بیشتر برای دشتستانی‌ها نبود، فرد دیگری راهی دشتستان شود.

قرار نیست نام فردی که شایع شده را بیاوریم، با این حال در صورت صحت چنین شایعه‌ای باید به حال دشتستان بزرگ گریه کرد که باید مصیبت را با مصیبت بدرقه کند. در طول 48 ساعت گذشته نگارنده تماس‌های بسیاری با برخی از افراد دلسوز و تاثیرگذار دشتستان داشته و همه آنها از اینکه قرار است فردی راهی این شهرستان شود که هیچ اراده‌ای از خود ندارد و بیش از آنکه خادم مردم باشد، «چاکر» ارباب قدرت است و سابقه درخشانی نیز در این شهرستان ندارد، نگران بودند. البته نگارنده در طول این چند ماه حضور گراوند در مقام استانداری بوشهر از وی انتظار کارهای آنچنانی ندارم و این را می‌شود در خانه به خانه کردن دو سه فرماندار پیشین مشاهده کرد، اما مشخصا در مورد شهرستان دشتستان که پتانسیل بالای جمعیتی، اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی دارد ضرورت آن است که فردی باید در این حوزه حضور پیدا کند که هم‌سطح و هم‌سنگ استاندار باشد. 

شورای اداری شهرستان دشتستان دستکمی از شورای اداری استان ندارد، شهرستانی با شش بخش و چندین شهر و صدها هزار نفر جمعیت با یک فرمانداری که پیش از آنکه حکمش بخورد به فرد دیگری قول داده و می‌خواهد از سوراخ دعای او به برازجان برود، صلاحیت حضور در این شهرستان را ندارد. شاید عده‌ای از صراحت قلم بنده و این نوشته ناراحت شوند، اما اگر مسائلی را که نگارنده می‌داند، آنها هم می‌دانستند هر روز صفحه‌ای سیاه در مورد دشتستان منتشر می‌کردند تا همه متوجه این مساله شوند که چرا بزرگ‌ترین شهرستان استان این همه از قافله عقب افتاده است، البته به قول ظریفی وقتی استان‌ بوشهر در کلیت کشور از آخر اول باشد، شما چه انتظاری از دشتستان دارید. ما امیدواریم که فرماندار جدید شهرستان دشتستان و دیگر فرمانداران شهرستان‌های استان بیش از آنکه بخواهند به اربابان قدرت و ثروت خدمت کنند، به فکر مردم باشند. بامداد جنوب با دقت فراوان مسائل مترتب بر انتخاب فرمانداران، معاونان آنها و بخشداران را پیگیری می‌کند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: