bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران روز جمعه در بوشهر با تعیین استان مازندران به عنوان میزبان برگزاری شانزدهمین کنفراس به کار خود پایان داد.
 خان پور، نایب رئیس اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی ایران در این آیین گفت: در پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در بوشهر معلمان در قالب 9 کارگاه آموزشی، 70 پوستر و 30 مقاله با آخرین یافته های آموزش ریاضی ، شیوه های جدید تدریس، چگونگی برخورد با دانش آموزان و ایجاد ارتباط با درس آشنا شدند. ارتقای آموزش معلمان، بهبود بخشی به آموزش ریاضی، بررسی چالش های آموزش و شیوه های آموزش ریاضی بویژه در مقطع ابتدایی که پایه و اساس آموزش دانش آموزان است از هدف های برگزاری پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران است.

دبیر کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران گفت: در سالهای اخیر با شناخت فرصت ها و تهدیدها، چالش‌ها، نقاط ضعف و قوت در حوزه آموزش طرح تقویت بنیه علمی با حمایت بخش های مختلف تدوین و اجرایی شد. دریافتیم که بخشی از موفقیتمان در این عرصه می تواند ناشی از توجه به نیروی انسانی و ایجاد جنب و جوش، شور و شعف علمی، درس پژوهی و اقدام پژوهی توسط آموزگاران و دبیران باشد.

حسین درتاج بیان کرد: به همین دلیل توانمندسازی نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفت و به موازات آن برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دوره های ضمن خدمت و آموزش نیروی انسانی در راس برنامه های آموزش و پرورش قرار گرفت. در این ارتباط برای تکمیل دوره های آموزشی ضمن خدمت معلمان، پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور به عنوان مهمترین رویداد علمی بزرگ برای انگیزه بخشی و سرعت دادن به حرکت ایجاد شده در بوشهر برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای برگزای هرچه بهتر این کنفرانس کارگروه‌های هفت گانه شامل دبیرخانه و هماهنگی، روابط عمومی و تبلیغات، پشتیبانی و تدارکات، تشریفات، فناوری و امور سایت، تامین و انتظام و ارزشیابی و نظارت تشکیل شد.در این کنفرانس علمی کارگاه‌های آموزشی برای حدود 500 آموزگار و دبیر ریاضی با حضور هشت نفر از مولفان کتاب های درسی برگزار شد.

در پانزدهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی کشور در بوشهر حدود 300 مقاله به دبیرخانه ارسال و پس از داوری 92مقاله پذیرفته شد که در طول برگزاری کنفرانس به صورت سخنرانی و ارائه پوستر به اجرا درآمد.در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاهی از دستاوردها و دست سازهای ریاضی از استان های مختلف در معرض دید قرار گرفت و ساخته های مرتبط با علوم ریاضی و کتاب آموزشی و کمک درسی ارائه شد.

برگزاری کلاس های آموزشی، سخنرانی علمی، گردشگری در مناطق دیدنی بوشهر، بخش دیگری از پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران به میزبانی بوشهر بود.در مراسم اختتامیه این کنفرانس نیز که با حضور آموزگاران ریاضی از سراسر کشور برگزار شد از 25 آموزگار پیشکسوت بوشهری تجلیل به عمل آمد. همچنین از دستگاه های اجرایی که برای برگزاری این کنفرانس با اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر همکاری داشتند، تجلیل و تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: