bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از کاهش 13درصدی وقوع سرقت ها در10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داد.
جوشن سهرابی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش وقوع جرائم خشن و سرقت، با اقدامات فرهنگی انجام شده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی همچون شوراهای معتمد پلیس و ائمه جمعه و جماعات و تعامل مطلوب با شورای تأمین و دستگاه قضایی شاهد کاهش 13 درصدی وقوع جرائم در 10 ماهه سال جاری در سطح شهرستان تنگستان بوده‌ایم. حضور کارشناسان آموزش همگانی و مشاوران و مددکاران اجتماعی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی همراه با ارائه آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی نظیر کنترل خشم، قدرت نه گفتن، افزایش اعتماد به نفس، قدرت حل مساله و تصمیم‌گیری باعث شده است تا شاهد کاهش میزان قابل توجه‌ای از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: در این مدت با تلاش و زحمات شبانه‌روزی ماموران پلیس شهرستان شاهد کاهش 39 درصدی در تصادفات منجر به فوت، کاهش 45درصدی در تعداد متوفی در تصادفات، افزایش 27 درصدی دستگیری سارق ، افزایش 100 در صدی دستگیری اتباع بیگانه و دستگیری محکومان و رشد 50 درصدی توقیف وسائل نقلیه متخلف در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل هستیم.


برچسب ها: سرقت ، تنگستان ، جرم
نام:
ایمیل:
* نظر: