bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
فراخوان واگذاری امتیاز مجتمع فرهنگی دیجیتال اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منتشر شد.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این خصوص گفت: این اداره‌کل با همکاری شبکه ملی فرهنگ و با مجوز مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف استفاده بهینه از فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی به‌منظور تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در نظر دارد امتیاز مجتمع فرهنگی دیجیتال استان بوشهر را به افراد واجد‌الشرایط واگذار کند.

آنیتا مظفری در ادامه با بیان این‌که متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه شرایط مندرج در آیین‌نامه، طرح پیشنهادی خود را با ذکر تلفن تماس حداکثر تا تاریخ سی‌ام ماه جاری به دفتر معاونت فرهنگی این اداره‌کل ارسال کنند تا پس از بررسی کارشناسی و ارزیابی طرح و برنامه از متقاضیان واجد شرایط برای مصاحبه دعوت شود، افزود: نداشتن سوء شهرت و سابقه موثری کیفری، اهلیت قانونی، گذراندن دوره وظیفه عمومی (مخصوص آقایان) و مشغول نبودن در وزارتخانه، موسسه، شرکت‌های دولتی و یا شهرداری از شرایط عمومی این فراخوان است.

وی در خصوص شرایط اختصاصی فراخوان واگذاری امتیاز مجتمع فرهنگی دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نیز توضیح داد: داشتن مدرک در رشته‌های کامپیوتر یا فناوری اطلاعات، دارا بودن مدرک کارشناسی و یا بالاتر، حداقل پنج سال سابقه کار در این زمینه، توانایی در برنامه‌نویسی، انیمیشن و آشنایی به حوزه فرهنگ و موفقیت در مصاحبه شبکه ملی فرهنگ از جمله شرایط اختصاصی این فراخوان است.
مظفری در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ٣٣٣٢١١٧٧ دفترمعاونت فرهنگی تماس برقرار کنند. یادآوری می‌شود، ارسال مدارک از سوی متقاضی و حتی دعوت به مصاحبه هیچ‌‌گونه حقی را برای پذیرش متقاضیان ایجاد نمی‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: