bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
آیین افتتاحیه فیلم‌های جشنواره فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز جمعه ۱۳ بهمن در شهر بوشهر آغاز می‌شود.
آنیتا مظفری در خصوص اکران فیلم های جشنواره فجر در شهر بوشهر، گفت: اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در شهر بوشهر موجب می شود دوستداران سینما در کنار یکدیگر به تماشای فیلم های خوب ایرانی بنشینند و آنها را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه اکران این فیلم‌ها استانی است و از سراسر شهرستان‌های این استان هنرمندان برای تماشای فیلم ها به سینما آوینی بوشهر می‌آیند، بیان کرد: در کنار اکران فیلم ها جلسات نقد و بررسی آنها نیز توسط اساتید کشوری و استانی برگزار می‌شود. آیین افتتاحیه فیلم های جشنواره فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز جمعه ۱۳ بهمن در شهر بوشهر آغاز می شود.

وی همچنین با اشاره به تخفیف ویژه هنرمندان و دانشجویان بوشهری، خاطر نشان کرد: این افراد می توانند برای تهیه بلیت با تخفیف ویژه به انجمن سینماگران جوان مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برخی فیلم ها مناسب برای کودکان و نوجوانان است، گفت: به مدارسی که دارای باشگاه کتابخوانی فعال هستند تخفیف ویژه برای حضور دانش آموزان در این اکران ها داده می شود. از دیگر برنامه های جانبی اکران فیلم های جشنواره فجر در بوشهر می توان به تقدیر از چند تن از سینماگران استان بوشهر و برگزاری نظر سنجی برای انتخاب فیلم منتخب اشاره کرد. در برخی از اکران ها از عوامل فیلم نیز دعوت شده تا در کنار تماشاگران بوشهری فیلم را ببنند و نقدها را بشنوند.
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، جشنواره ، فیلم ، فجر
نام:
ایمیل:
* نظر: