bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط روز گذشته در آیینی با حضور مسوولان شهرستانی در نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیّر گشایش یافت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیّر در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از 35 اثر از کوثر چاره‌دان، عضو انجمن خوشنویسان کشور و هنرمند این شهرستان در زمینه خوشنویسی و نقاشی به نمایش گذاشته شده است. یکی از رسالت‌های اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه‌سازی برای بروز استعدادهای هنری و تولید محصولات فاخر فرهنگی است.

غلامرضا ناطقی پور در ادامه با بیان این‌که برپایی چنین نمایشگاه هنری در رشد و بالندگی فرهنگ و هنر موثر است و جوانان بیشتر به این هنر تشویق می‌شوند، افزود: انجمن خوشنویسان دیّر یکی از فعال‌ترین انجمن فرهنگ و ارشاد اسلامی ما است که در زمینه خط تحریری، نستعلیق، نستعلیق شکسته و برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیر نظر استادان مجرب با 100 عضو در روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعالیت خوبی دارند و سال گذشته هم پنج نفر از خوشنویسان این شهرستان ممتاز کشوری شدند.

حمزه اعتماد، فرماندار دیّر نیز در این مراسم از ضرورت توجه و توسعه هنر خوشنویسی به لحاظ دسترسی آسان و ظرفیت بالای آن تاکید کرد و ادامه داد: این شهرستان ذخایر انسانی در زمینه علمی، هنری و فرهنگی در خود جای داده است که باید مورد حمایت قرار گیرند. 

برچسب ها: نمایشگاه ، خوشنویسی ، دیر
نام:
ایمیل:
* نظر: