bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
انتقاد گسترده به بی‌برنامگی در سفر بی‌حاصل گراوند به شهرستان گناوه؛
عبدالکریم گراوند در سفر دیگر شهرستانی خود روز پنجشنبه به شهرستان گناوه رفت تا در این شهرستان جلسه‌ای با عنوان «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» را برگزار کند!!
بامداد جنوب: عبدالکریم گراوند در سفر دیگر شهرستانی خود روز پنجشنبه به شهرستان گناوه رفت تا در این شهرستان جلسه‌ای با عنوان «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» را برگزار کند!! مشخص نیست در شهرستانی که 95درصد شغل مردم وابسته به دریاست و باید مساله اصلی «ته‌لنجی» باشد، که باعث شده تا بیکاری روزافزونی دامن مردم این شهرستان را بگیرد، موضوع تسهیل موانع تولید!! در دستور کار قرار گرفت. البته گراوند در سخنانی که در این نشست بیان کرد هدف اصلی از چنین سفرهایی را شرح داد و گفت: باتوجه به شعار سال، سرکشی از شهرستان‌های این استان با محوریت رویکرد اقتصاد مقاومتی و امیدواری در بین مردم انجام و متمرکز شده است!! یعنی این سفرها صرفا برای ایجاد امیدواری میان مردم در حال انجام است و هیچ دستاورد دیگری هم نخواهد داشت.

از سوی دیگر گفته می‌شود که سخنرانان در این مراسم به‌شکل کلی مدیریت ‌شده بودند تا احیانا فرد معترض یا کسی که درخواستی دارد وارد صحنه نشود. برخی هم می‌گویند که «در جایی که حتی اعضای اصلی ستاد روحانی دعوت نشده بودند و بقول عده‌ای «دختر یکی از مجیزگویان حضرات» در نمایشگاهی حضور داشت طنزهایی ساخته شده که استاندار بوشهر قرار است در گناوه نمایشگاه قلیه ماهی افتتاح کند!»
به نوشته یکی از کانال‌های تلگرامی فعال در گناوه، البته سیدعلی‌حسینی حقیقی، مسوول ستاد روحانی در گناوه، همان شب قبل بیانیه اعتراض‌آمیز شدیداللحنی به فرماندار گناوه و معاونش در گروه‌های واتساپی منتشر کرد. از دیگر معترضان، گمارانی، مسوول تعاونی لنجداران گناوه بود که معتقد بود «حتما باید نماینده‌ای از لنجداران گناوه در جلسه با استاندار حضور داشته باشد. گمارانی به شب گذشته در مصاحبه‌ای تلفنی به گناوه پورت گفته بود چون انتقاد می‌کنیم ما را دعوت نکرده‌اند!!

این در حالی است شهرستان گناوه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های استان دارای مشکلات بسیاری است و بی‌توجهی به آن به این شکل نمی‌تواند دستاورد خوبی داشته باشد. برای بامداد جنوب سوال است که در این شهرستان چه واحد تولیدی وجود دارد که باید به آن سرکشی شود که گراوند گفته است: در سرکشی و نشست‌های انجام شده مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و با توان مضاعف در رفع آنان خواهیم کوشید!!

نام:
ایمیل:
* نظر: